„Altero“ vadovas Lietuvai Kęstutis Paškevičius sako, kad ši partnerystė reiškia, kad nuo šiol klientai „Altero“ platformoje galės ne tik palyginti paskolų pasiūlymus, bet ir apsidrausti.

„Pavyzdžiui, imdamas paskolą įsigyti automobiliui, asmuo dabar galės palyginti bei įvertinti ir KASKO ar civilinio draudimo pasiūlymus ir juos įsigyti“, – džiaugiasi įmonės vadovas.

Draudimo tarpininkų (brokerių) įmonės „Edrauda.lt“ direktorė Rima Kazlauskaitė-Alkinė teigia, jog šis bendradarbiavimas leis vartotojams sutaupyti laiko ir pinigų, taip pat įsigyti reikiamų finansinių paslaugų.

Klientai galėtų įvertinti daugiau pasiūlymų

K. Paškevičius pastebi, kad Lietuvoje vis dar labai dažnai žmonės imdami paskolas apsiriboja banko, kuriame turi einamąją sąskaitą, pasiūlymais.

„Klientų lojalumas esamiems finansiniams partneriams neleidžia pamatyti visų galimybių.ir yra pagrindinė jų problema. Labai dažnai jie vis dar nesuvokia, kad gali palyginti ir gauti geresnes sąlygas nei siūlo jų bankas“, – teigia „Altero“ vadovas.

„Norime, kad mūsų klientai suprastų, jog imant paskolą, kaip ir perkant bet kokį produktą, svarbu lyginti tiek produktus, tiek jų įsigijimo sąlygas“, – sako K. Paškevičius.

Paskolų palyginimo platformos „Altero“ vadovas teigia pastebintis, kad tiems žmonėms, kuriems labai natūralu, nuėjus į parduotuvę ar perkant internetu, lyginti produktų sudėtį, kokybę, kainas, finansinių produktų lyginimas vis dar yra savotiškas tabu.

„Dažnai žmonės paprasčiausiai gėdijasi lyginti paskolų sąlygas, skambinti į banką, klausinėti, pasirodyti finansiškai neišprususiais ir ima tai, ką bankas jiems siūlo“, – apie realybę kalba jis.

Domėjimasis ir lyginimas gali padėti sutaupyti

K. Paškevičiaus teigimu, būtent „Altero“ tokiose situacijose padeda klientams pamatyti optimalius variantus, kuriuos tuo metu rinkoje siūlo jų partneriai:

„Tinkamai pasirinkus kredito įstaigą, vienu atveju galima sutaupyti kelis šimtus eurų nuo bendros įmokų sumos. Kitu atveju sumos, kurias klientas sumoka per visą paskolos grąžinimo laikotarpį, sumažėja tūkstančiais.“

Kęstutis Paškevičius

R. Kazlauskaitė-Alkinė sako, kad dabar ne tik paskolų, bet ir draudimo paslaugų paieška bei įsigijimas taps paprastesni:

„Altero“ ir „Edrauda.lt“ bendradarbiavimas leis platformoje vykdyti išsamias visų rūšių draudimo paieškas. Vartotojai gali išsirinkti iš daugybės draudimo variantų, įskaitant automobilio draudimą, būsto draudimą, sveikatos draudimą ir kt.“

Pasak jos, „Edrauda.lt“ čia pateikia išsamią informaciją apie kiekvieną draudimo liudijimą, užtikrinant, kad klientai aiškiai suprastų, ką ir kokiomis sąlygomis įsigyja.

„Lygindami skirtingų tiekėjų draudimo polisus „Altero“ platformoje, žmonės gali taip pat sutaupyti mokėdami mažesnes įmokas“, – apie būtinų paslaugų kaštų mažinimą pasakoja R. Kazlauskaitė-Alkinė.

Paslaugų kokybę garantuoja gyvas bendravimas su klientais

Pasak K. Paškevičiaus „Altero“ išskirtinė dar ir tuo, kad čia teikiamos telefoninės konsultacijos, kurių dėka klientai gali sužinoti daugiau informacijos apie paskolų sąlygas, užduoti rūpimus klausimus ir gauti į juos atsakymus.

„Žmogiškas pokalbis apie tokius svarbius dalykus, apie kuriuos banko konsultantai galbūt ne visada ir informuoja, – pavyzdžiui, kas sudaro įmokų sumą, ką reiktų žinoti apie tam tikras sąlygas (pvz., išankstinį grąžinimą), taikomas baudas, jei klientas vėluoja atsiskaityti – padeda žmonėms priimti teisingus sprendimus“, – sako K. Paškevičius.

Anot jo, „Altero“ informuoja klientus apie visus būsimus mokesčius, kad jie aiškiai suprastų paskolos sąlygas ir nesusidurtų su paslėptais mokesčiais, tokiais kaip mėnesinis administravimo mokestis ir kt.

Refinansavimas – dar viena nauda klientui

K. Paškevičius sako, kad vis daugiau dėmesio susilaukia ir paskolų refinansavimas.

„Prasidėjus pandemijai buvo kilusi tikra paskolų refinansavimo banga. Žmonės ėmė leisti daugiau laiko namie, pradėjo atidžiau stebėti ir vertinti, kur išleidžia savo pinigus, peržiūrėti savo finansinius įsipareigojimus, ieškoti refinansavimo alternatyvų“, – apie didėjantį klientų sąmoningų kalba „Altero“ vadovas.

Jis sako, kad žmonės vis dažniau supranta, kad sąlygos, kurios būna pasirašytos su paskolų teikėju, nėra pačios geriausios klientui. Tik ne visi žino, kad dažnu atveju galima dėl jų persitarti ar susirasti naudingų refinansavimo alternatyvų.

„Altero“ Lietuvoje veikia daugiau nei trejus metus. Pastebėjome, kad žmonės, kreipdamiesi į mus, turėdavo šiek tiek skepsio, tačiau dabar galiu pasidžiaugti, kad klientai mumis pasitiki, daugeliui jau nebereikia aiškinti, kokias paslaugas teikiame ir kuo jos naudingos“, – apie sėkmingą Latvijos startuolio veiklą Lietuvoje kalba K. Paškevičius.

Jis sako, kad šios platformos dėka žmonės vis dažniau ima skolintis palankesnėmis sąlygomis iš naujų rinkos žaidėjų.

„Lietuvoje yra daugiau nei 20 paskolų davėjų kredito institucijų. Apie kai kuriuos rinkos naujokus klientai dar žino ne itin daug, o mes padedame rinką supažindinti su naujais paskolų ir finansų dalyviais.

Džiugu, kad Lietuvoje atsiranda naujų, potencialiai didelių žaidėjų, kurie po truputį įkelia koją į mūsų rinką. Ji tikrai nėra tokia siaura, kaip galima manyti matant kelis didžiuosius bankus“, – dalijasi K. Paškevičius ir žada, kad „Altero“ platformoje vis daugės finansinių paslaugų bei produktų.