Remiantis „ComputerWorld“ ataskaita „Gaming the market“, daugiau nei 71 proc. respondentų nurodė tris svarbiausias pardavimo tendencijas:

- pasiūlymo pritaikymas klientui,

- nuolatinis kontaktas su klientu offline/online,

- dirbtinio intelekto (DI) mechanizmo naudojimas.

Tačiau net 41 proc. apklaustųjų deklaravo neturintys tam skirto sprendimo, kuris palaikytų pardavimo procesą.

Reaguodami į šį rinkos lūkesčių ir įmonės galimybių disonansą, „Intersys“ specialistai kviečia į specialius seminarus: kovo 26 d. vyks vebinaras (seminaras nuotoliu), o balandžio 8 d. numatytas renginys Vilniuje.

Konkretūs pasiūlymai pardavimui ir rinkodarai

Seminaro vedėjai parodys, kokios dirbtinio intelekto (DI) funkcijos pritaikomos „Microsoft Customer Insights“ rinkodaros sprendimams:

  • rinkodara el. paštu – dirbtinio intelekto palaikymas kuriant tekstą;
  • kelių kanalų kampanijos – kaip DI pagreitina kampanijos kūrimą;
  • analitika ir pagrindinių rinkodaros veiklos rodiklių numatymas;
  • įvairių komandų bendradarbiavimas bendroje IT aplinkoje.
‍Taip pat seminaruose išgirsite, kokia yra reali pardavimo procesų automatizavimo nauda, pasitelkiant dirbtinį intelektą; sužinosite apie rinkos tendencijas rinkodaros ir slapukų srityje; bus pademonstruota, kaip analizuoti esamą rinkos situaciją, remiantis daugelio šaltinių duomenimis ir pritaikyti savo veiklą naudojant DI; sužinosite, kaip CRM (angl. customer relationship management) veikia su ERP (angl. enterprise resource planning) ir kaip dirbtinis intelektas leidžia padidinti pardavimus.

Kam skirtas šis susitikimas?


Šis renginys turėtų būti naudingas vadovams, susijusiems su pardavimo, rinkodaros, verslo plėtros, IT ir vadybos sritimis.

Organizatoriai siūlo pasižymėti kalendoriuje dvi datas:

Kovo 26 d. 10 val. – nuotolinis vebinaras. Registracija ČIA.

Balandžio 8 d. 9–13 val. – renginys Vilniuje. Vietų skaičius ribotas, o registruotis ČIA.