Draugystė užsimezgė teniso kortuose

Kiekvienas, kuris Lietuvoje domisi futbolu, puikiai žino Deivido Šembero pavardę. Per beveik du dešimtmečius trukusią sportinę karjerą garsus šalies futbolininkas 3 kartus tapo Rusijos Futbolo lygos čempionu, 6 kartus laimėjo Rusijos federacijos taurę ir 4 kartus supertaurę. Du kartus tapo Lietuvos A lygos čempionu ir 3 kartus laimėjo Lietuvos futbolo federacijos taurę bei buvo išrinktas į Lietuvos šimtmečio rinktinės vienuoliktuką.

Ilgamečio Lietuvos futbolo rinktinės nario trofėjų dosjė puošia ir 2005 m. iškovota prestižinė UEFA Europos turnyro taurė. Tais pačiais metais D. Šemberas buvo išrinktas ir geriausiu Lietuvos futbolininku.

Nors legendinis sportininkas profesionalią futbolininko karjerą baigė dar 2015-ais metais, nuo aktyvaus sporto neatitolo. Tačiau šiandien D. Šemberą dažniau galima sutikti ne futbolo stadione, o teniso kortuose.

Praėjusią vasarą buvęs futbolininkas kartu su komandos nariais pelnė pirmąją vietą tradiciniame „Nida Grand Slam“. Ten ir įvyko D. Šembero bei kompanijos „Melt Water“ atstovų pažintis, kuri lėmė, jog šiemet Lietuvos sporto žvaigždė tapo oficialiu kompanijos prekinio ženklo ambasadoriumi.

Sužavėjo sporto legendos universalumas

Pasak D. Šembero, pradėti bendradarbiavimą su „Melt Water“ paskatino kompanijos
vertybės ir požiūris į verslą.

„Ši kompanija bendradarbiauja su pasaulyje žinomais prekiniais ženklais, jų produkcija yra tiekiama į Jungtinių Arabų Emyratų rinką, kur kiekvienam importuojamam produktui yra keliami itin aukšti kokybės reikalavimai. „Melt Water“ vertybės ir darbai jau kalba patys už save, todėl dėl bendradarbiavimo jokių dvejonių nekilo“, – teigė legendinis Lietuvos futbolininkas.

Kaip teigia „Melt Water“ atstovai, intencija bendradarbiauti su D. Šemberu gimė ne tik dėl jo pasiekimų sporto, bet ir verslo srityje – buvęs sportininkas šiuo metu vadovauja stambiai šalies baldų gamybos kompanijai „Nordic Idea“.

„Be savo sėkmingos sportinės karjeros, Deividas yra gerbiamas ir už savo darbus verslo aplinkoje. Tai yra visapusiška asmenybė, kuri visuomet siekia geriausio rezultato bet kurioje srityje. „Melt Water“ kompanija yra visuomet pasiruošusi bendradarbiauti su sėkmingais žmonėmis, kurie kiekvienam iš mūsų gali būti kokybės ir savo tikslų siekimo pavyzdžiais“, - teigė „Melt Water“ direktorius Arūnas Ališauskas.

Partnerių klube – pasaulinio lygio prekiniai ženklai

D. Šembero prisijungimas prie bendrovės komunikacijos kampanijų – ne vienintelis praėjusių metų „Melt Water“ laimėjimas. Bendrovės partnerių klubą 2021-aisiais papildė ir pasaulinio garso prekės ženklų „Maserati“ bei „Bentley“ atstovybės Lietuvoje.

Jungtinės Karalystės automobilių gamintojai „Bentley“ daugiau nei šimtmetį pasaulyje garsėja, kaip išskirtinių ir prabangių automobilių klasės gamybos ekspertai, o italų kompanija „Maserati“ išsiskiria itališko stiliaus automobiliais, kuriuose slypi sportiška galia.

„Šios kompanijos yra prestižo ir aukštos kokybės etalonai. Bendradarbiavimas su tokiais prekiniais ženklais – tai didžiulė atsakomybė, kuri įpareigoja laikytis aukščiausių kokybinių standartų. Džiugu, kad mūsų kuriama produkcija atitiko jų keliamus reikalavimus ir lūkesčius”, – teigė „Melt Water“ vadovas A. Ališauskas.

Glaudus bendradarbiavimas su Neringos regionu

Praėjusią vasarą „Melt Water“ pradėjo glaudžiai bendradarbiauti ir su Neringos regionu bei vietos bendruomene. Kompanija tapo Neringoje vykstančių teniso turnyrų bei tradicinio Nidos pusės maratono bėgimo rėmėja, prisidėjo prie Neringos muziejų bei savivaldybės organizuojamų renginių bei kitų vietinių sporto bei kultūrinių iniciatyvų išpildymo.

Pasak A. Ališausko, glaudus bendradarbiavimas su Neringos regionu šiandien suteikė galimybę pasiūlyti ir išskirtinius prizus naujausio kompanijos organizuojamo konkurso dalyviams.

„Nuo sausio mėnesio visus norime pakviesti dalyvauti interaktyviame „Melt Water“ konkurse. Jo metu socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje kviečiame kelti su ledu ir šalčiu susijusias nuotraukas, kuriose būtų ir „Melt Water“ vandens buteliukas. Originaliausių ir daugiausiai vartotojų dėmesio sulaukusių nuotraukų autorius apdovanosime galimybe savaitgalį praleisti „SPA Nida“ viešbutyje”, - teigė „Melt Water“ vadovas.

Pasak kompanijos atstovų, konkursas tęsis iki pat balandžio mėn. 30 d., o nugalėtojai bus skelbiami kartą per mėnesį, tad išskirtiniu savaitgaliu Nidoje dar šią žiemą turės galimybę pasimėgauti net keletas originaliausių konkurso dalyvių.

Daugiau informacijos apie konkurso sąlygas ir taisykles galima sužinoti oficialiame „Melt Water“ internetiniame puslapyje ir socialinės medijos kanaluose.

Užsakymo nr.: PT_89248837