Naujas modelis – naujos galimybės

Kaip pasakoja „Mano būstas“ direktorius Mindaugas Genys, vienas iš pagrindinių veiklos modelio, leidusio daugiabučiuose iškilusias problemas spręsti efektyviau, pokyčių – bendrųjų kompetencijų specialistų, t. y., tarpininkų tarp namo gyventojų ir administratoriaus, atsisakymas.

„Anksčiau vieną namą administruodavo vienas vadybininkas, tačiau toks modelis netenkino mūsų klientų – bendrųjų kompetencijų specialistai ne visada turėdavo reikalingų techninių žinių, todėl dėl kompetencijos ir užklausų kontrolės stokos darbai neretai vėluodavo, pranešimai pasimesdavo, darbai likdavo neatlikti ir panašiai. Todėl nuo praėjusio rudens mūsų daugiabučių priežiūra yra patikėta ne konkrečiam asmeniui, bet savo sričių specialistų komandai“, – sako M. Genys.

Pasak jo, tai reiškia, kad dabar, name nutikus nelaimei, iškilus problemai ir visais kitais klausimais, gyventojai kreipiasi ne į vietinį vadybininką, o į „Mano būstas“ klientų centrą, kuris paprastai ir greitai užfiksuoja pranešimą.

„Užfiksavus gyventojo užklausą, darbas yra nukreipiamas atsakingiems specialistams. Tačiau ne bet kokiems, o didelę patirtį sukaupusiems bei geriausią darbų kokybę ir kainos santykį siūlantiems profesionalams. Galima sakyti, kad dabar meistrų ir specialistų pasirinkimas yra neribotas: rangovai, avarinės specialistai, techniniai inžinieriai, statybininkai ar net teisininkai. Visais atvejais ieškome geriausio varianto konkrečiai situacijai ir mūsų klientams“, – sako M. Genys.

Mano Būstas

Skaitmeniniai sprendimai

Negano to, tam, kad pagalba gyventojus pasiektų greičiau, patogiau bei saugiau, o nei vienas pranešimas dėl žmogiškos klaidos nedingtų, anot pašnekovo, nuo šiol rūpinasi ir moderni sistema.

„Į „Mano būsto“ komandą galima kreiptis ne tik telefonu, bet ir per savitarnos platformą „eBūstas“ ar mobiliąją programėlę. Iki šiol pastarosios priemonės nėra pasiūlęs nei vienas kitas Lietuvoje veikiantis šios rinkos dalyvis, tačiau praktika rodo, kad klientams tokia inovacija yra ne tik patogi, bet ir labai reikalinga. Su šia programėle yra patogiau organizuoti specialistų komandos darbą, todėl namo problemos yra išsprendžiamos kur kas greičiau“, – teigia „Mano Būstas“ direktorius.

Jo teigimu, „eBūstas“ programėlės poreikį padiktavo ir dabartinė situacija, su kuria susiduria visas pasaulis.

„Pandemijos laikais saugumas tampa visų mūsų prioritetu. Pavyzdžiui, kai sprendžiami viso namo klausimai, gyventojams reikia susitarti, todėl tenka balsuoti. Tam idealiai tinka programėlė „eBūstas“, kuri padeda visiems namo gyventojams susitarti paprasčiau ir balsuoti greičiau, išvengiant gyvo kontakto, susibūrimo, balsavimo lapelių ir panašiai“, – sako M. Genys.

Tačiau šios platformos funkcionalumas nesibaigia vien gedimų registravimu ar balsavimu – jos pagalba, kaip aiškina M. Genys, gyventojai gali atsiskaityti už įvairias paslaugas, susijusias su namo administravimu, taip pat – apmokėti sąskaitas.

„Mūsų turimais duomenimis, nuo programėlės atsiradimo susidomėjimas ja tik didėja. Pavyzdžiui, naudotojų skaičius pandemijos metu išaugo nuo 45 tūkst. iki 80 tūkst. Klientų postūmis į skaitmenines priemones rodo, kad mūsų sprendimas pakeisti veiklos modelį buvo teisingas. Verta paminėti ir tai, kad matydami ypač spartų „eBūsto“ naudotojų skaičiaus augimą, „Mano Būsto“ specialistai taip pat pradėjo patys proaktyviai dalintis patarimais, o tai lėmė, kad palyginti su praėjusiais metais, šiais yra sulaukiama mažiau užklausų dėl dažniausiai užduodamų klausimų“, – pasakoja „Mano būstas“ direktorius.

Mano Būstas

Skatina skaidrumą

M. Genio teigimu, platformos populiarumui įtakos turi ne tik gyventojų lūkestis kuo greičiau užregistruoti užklausas ir operatyviau spręsti iškilusias problemas, bet ir sparčiai augantis skaidrumo poreikis.

„Mūsų klientai vieninteliai rinkoje turi galimybę stebėti, kiek yra sukaupta ir kur naudojamos kaupiamos lėšos namo remonto darbams. Šį likutį gali matyti daugiau nei penktadalis milijono klientų, o atlikus darbus, klientai visada yra informuojami per „eBūsto“ platformą“, – pasakoja „Mano būstas“ vadovas.

Didžiąją dalį daugiabučių Lietuvoje aptarnaujantis „Mano būstas“ skaidrumą šiame sektoriuje skatina ir darbus atliekančių asmenų ar bendrovių atranka.

„Daugiabučiams namams teikiamų paslaugų įkainiai, kai viskas buvo perkama iš su administratoriumi susijusių dukterinių įmonių, buvo tapę šio sektoriaus problema. Todėl siekdami užtikrinti skaidrumą ir tai, kad gyventojų lėšos būtų naudojamos kuo efektyviau, sukūrėme darbų dalijimosi platformą „PortalPRO“, kurioje savo paslaugas gali siūlyti visi legaliai veikiantys ir pagal reikiamas licencijas dirbantys remonto ir kitų paslaugų tiekėjai. Tai reiškia, kad dabar kainas nustato ne administratorius, o pati rinka. Paslaugos teikėjas mūsų atveju yra pasirenkamas mažiausiai iš trijų rangovų pasiūlymų“, – aiškina M. Genys.

Užsakymo nr.: PT_87277221