„Esame pigiausi, ir tęsiame šį pažadą savo pirkėjams – mažiname kainas daugelio pamėgtiems pieno, konditerijos, bakalėjos ir kitiems produktams. Jau septynerius metus, kiek Lietuvoje veikia „Lidl“, gyventojai gali apsipirkti pigiau, ir apklausa rodo, kad jie tai itin vertina. Todėl toliau siūlysime geriausią kainos ir kokybės santykį kiekvienam, apsilankančiam bet kurioje iš mūsų parduotuvių“, – teigia „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.

Visada randa mažiausias kainas

Kone kas antras apklausoje dalyvavęs respondentas sutinka su teiginiu, kad prekybos tinklas „Lidl“ yra pigiausias Lietuvoje. Apklausa parodė, kad palyginti su kitais prekybos tinklais, didžiausia dalis respondentų į „Lidl“ keliauja ir tada, kai nori išleisti mažiausiai.

Pasak „Lidl Lietuva“ atstovo, tokį vertinimą pavyko pasiekti nuoseklia ir tvirta, į pirkėjus orientuota pozicija ir siekiant užtikrinti mažas kokybiškų prekių kainas.

Lidl vištiena

„Jau ne kartą įsitikinome, kad pirkėjų elgesys ir įpročiai keičiasi. Jiems reikia ne vienadienių akcijų, o mažesnių reguliarių maisto ir kitų produktų kainų, kad kokybiškų ir nebrangių prekių rastų bet kada užsukę į parduotuvę. Nuo šių metų pradžios prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo mažinti pirkėjų mėgstamų prekių kainas – toks sprendimas gerokai palengvino gyventojams tekusią infliacijos naštą. Tačiau neketiname sustoti – „Lidl“ dar labiau mažina reguliarias pieno, mėsos ir kitų produktų kainas“, – tvirtina L. Gudas.

Pranešama, kad nuo šios savaitės „Lidl“ taip pat mažina reguliarias pomidorų padažų ir kečupų, sausų pusryčių, gaiviųjų gėrimų bei džemų kainas.

Esminis pranašumas – privatūs prekių ženklai ir ilgametės partnerystės

Jo teigimu, apklausos rezultatai įrodo, jog „Lidl“ pasirinkta strategija – platus privačiais prekių ženklais pažymėtų prekių asortimentas ir ilgametis bendradarbiavimas su prekių tiekėjais – pasiteisina.

Ballino ledai

„Mūsų pranašumas yra privatūs prekių ženklai – jie sudaro beveik 90 proc. „Lidl“ asortimento: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. Pirkėjai šiuos produktus gerai atpažįsta ir mėgsta, o tuos, kurie dar nėra bandę mūsų privačių prekės ženklų, produktai pirmiausiai suvilioja itin patrauklia kaina. Privačią produkciją „Lidl“ parduotuvėms pagal aukščiausius kokybės standartus bei specialias receptūras gamina patyrę Lietuvos ir Europos gamintojai, su kuriais glaudžiai bendradarbiaujame ne vienerius metus“, – sako L. Gudas.

Prieš septynerius metus Lietuvoje pradėjęs veikti prekybos tinklas „Lidl“ nuo pat veiklos pradžios užmezgė tvirtas partnerystes su šalies gamintojais ir užsienio tiekėjais. Tai, pasak „Lidl Lietuva“ atstovo, įpareigoja kiekvieną dieną stengtis dėl pirkėjų, ieškant galimybių pasiūlyti jiems mažiausias kainas už aukštos kokybės prekes.

„Dėl savo privačių prekių ženklų kainų galime sėkmingiau derėtis su įvairiais gamintojais, operatyviau reaguoti į kainų pokyčius žaliavų ir kitose rinkose – pingant žaliavoms, intensyviai deramės su tiekėjais dėl dar mažesnių kainų mūsų pirkėjams. Be to, dirbame tiek su Lietuvos, tiek su užsienio tiekėjais, todėl dėl didelių pirkimo apimčių ir ne vienerius metus skaičiuojamos derybinės patirties galime itin greitai užtikrinti gaunamų prekių kainas. Tai, savo ruožtu, leidžia mums savo parduotuvėse diktuoti mažesnes, reguliarias maisto produktų kainas – už tai mus ir vertina pirkėjai“, – teigia L. Gudas.

Lidl švaros prekės

„Lidl“ nuolat bendradarbiauja su daugiau nei 120 lietuviškų tiekėjų, o įvertinus prekių, kurioms taikomos akcijos, asortimentą, tiekėjų skaičius padvigubėja. Dalis jų produktų į lentynas atkeliauja su savo prekės ženklu, dalis – su „Lidl“ privačiais prekės ženklais. Pavyzdžiui, Lietuvoje yra gaminama dalis privačių prekės ženklų „Pilos“, „Ballino“, „Mano duona“, „Pikok“ ir kt.

Šiuo metu „Lidl“ parduotuvėse iš viso yra apie 700 produktų, kurie yra gaminami Lietuvoje. Daugiau nei pusė lietuviškų produktų yra pieno produktų, duonos gaminių ir kepinių, ledų bei alaus kategorijose. Sezono metu parduotuves pasiekia ir lietuviškos daržovės, salotos bei vaisiai.

Ypatingo „Lidl Lietuva“ dėmesio sulaukia mažieji Lietuvos gamintojai. Prieš keletą metų, Lietuvoje įvedus karantiną, prekybos tinklui pradėjus glaudžiai bendradarbiauti su smulkiaisiais vietiniais tiekėjais, nuolatinį prekių asortimentą papildė autentiški saldūs kepiniai, mėsos ir pieno gaminiai, gėrimai.

Mano duona gaminiai

„Lidl“ privatūs prekių ženklai kokybe gali lygintis su žinomais produktais, nes privačių prekių ženklų paskirtis yra užtikrinti tokią pat aukštą kokybę, bet kainuoti pigiau. Be to, „Lidl“, atsižvelgdama į pasaulines tendencijas, neretai taiko aukštesnius standartus dėl žaliavų sertifikavimo, gaminių sudėties ar juose esančio cukraus bei druskos kiekio – tai taip pat užtikrina aukštą prekių kokybę. Todėl rinkdamiesi mūsų privačių prekių ženklų produkciją pirkėjai ne tik elgiasi racionaliai, nepermokėdami už tokios pat aukštos kokybės prekę, bet ir pastebimai sutaupo“, – teigia „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas L. Gudas.

Lietuvoje veikia 69 „Lidl“ parduotuvės 26-iuose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.