Tai bene didžiausia kalėdinė staigmena – mobiliųjų technologijų lyderė siekia išsaugoti bendravimą su šeima ir artimaisiais, kad mobilūs įrenginiai nesugadintų švenčių. Netikėta, kad geriausių mobiliųjų telefonų, planšečių ir laikrodžių gamintoja per šias Kalėdas bando įtikinti mus padėti įrenginius į šalį.

„Huawei“ #BePresent šventinė kampanija yra drąsus bandymas priminti, kad esame per daug prisirišę prie technologijų, o per Kalėdas šeima ir artimieji juk turėtų būti svarbiausi. Prie išmaniųjų įrenginių galėsime sugrįžti bet kada, tačiau per Kalėdas verta pilnai susitelkti į bendravimą su tais, kurie mums labiausiai rūpi. Išmanieji ir kiti mobilūs įrenginiai be abejonės tapo bene svarbiausiais palydovais mūsų gyvenimuose ir „Huawei“ nesiekia to pakeisti. Tačiau padėti telefoną į šalį ir pasiduoti Kalėdų nuotaikai – verta.

Praėjusiais metais „Huawei“ pardavė virš 100 mln. išmaniųjų telefonų pasaulyje. Tai – nuostabūs įrenginiai, kurie savo puikiu dizainu ir technologine pažanga vilioja mus nepaleisti jų iš rankų nė minutei.

#BePresent yra šių metų kampanijos, įgyvendinamos 26-iose šalyse Centrinėje ir rytų Europoje bei Skandvinavijoje, šūkis. Pagrindinis kalėdinės kampanijos akcentas – jauki reklama, kurią parengė gerai žinoma Izraelyje įkurta agentūra „Leomek Hatoda“. Reklama išryškina problemą, kaip išmanieji telefonai dominuoja mūsų kasdieniuose gyvenimuose. Pagrindinis reklamos veikėjas – mažas berniukas, kuris subtiliai bando atkreipti šeimos dėmesį, kad Kalėdos jau prasideda.

Tačiau kiti šeimos nariai, įnikę į savo telefonus, visai to nepastebi ir tik simbolinio eglutės lempučių įžiebimo metu telefonai ir mamos „MateBook“ padedami į šalį. Šeima pagaliau susiburia kartu prie kalėdinio stalo. Reklamos šūkis – bent kartą per metus padėkime savo telefonus į šoną, paverskime svajones realybe.

Į kalėdines reklamas „Huawei“ taip pat įtraukia ambasadorius – reklamose išvysime Miuncheno „Bayern“ futbolininką Robert Lewandowski ir čekų ledo ritulio žaidėją Jaromír Jágr bei kitus. #BePresent kampanijos reklama jau rodoma televizijos ekranuose, lauko stenduose, internete ir socialinėse medijose. Šį švenčių sezoną „Huawei“ taip pat prisideda prie labdaros organizacijų paramos.

Ko gero, niekas nesitikėjo tokios idėjos „Huawei“ kalėdinei kampanijai. Elektronikos įrenginių gamintoja pabrėžia, kas turėtų būti svarbiausia – nors mobilieji įrenginiai yra dalis mūsų kasdienio gyvenimo, tačiau jie neturėtų užgožti santykių su mylimais žmonėmis.

Visgi derėtų nepamiršti, kad išmanieji telefonai ir planšetės leidžia lengvai pasiekti ir bendrauti su šeima bei draugais, kurie vis dažniau atsiduria tūkstančius kilometrų nuo mūsų. Būtent tais momentais labiausiai vertiname aukščiausios klasės „Huawei“ įrenginius.

Apie „Huawei“ vartotojų verslo grupę

„Huawei“ savo gaminius ir paslaugas siūlo daugiau kaip 170 šalių, o jos pirkėjai sudaro trečdalį viso pasaulio gyventojų. 2015 m. kompanija užėmė trečią vietą pasaulyje pagal parduodamų išmaniųjų telefonų skaičių. „Huawei“ turi 16 mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros centrų, veikiančių JAV, Vokietijoje, Švedijoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje.

Kompanijos vartotojų verslo grupė – vienas iš trijų „Huawei“ verslo padalinių, veikiančių išmaniųjų telefonų, mobiliųjų plačiajuosčio ryšio įrenginių, namų įrenginių srityse ir teikiančių debesijos paslaugas. Turėdama daugiau kaip 20 metų patirtį telekomunikacijų srityje, kurią leido įgyti globalus kompanijos tinklas, visame pasaulyje vykdoma veikla ir turimi verslo partneriai, „Huawei“ vartotojų verslo grupė pasiryžusi siūlyti naujausias technologijas savo klientams ir teikti technologinės pažangos džiaugsmą žmonėms visame pasaulyje.

Daugiau informacijos rasite interneto svetainėje.

Naujausią informaciją apie „Huawei“ vartotojų verslo grupę sekite socialiniuose tinkluose:

Užsakymo nr.: PT_73178676