Džiugių naujienų – daug

Vienas pirmųjų outlet tipo prekybos centrų Lietuvoje, dar 2010-aisiais lietuvius pradėjęs pažindinti su išparduotuvių prekybos koncepcija, o šiandien po vienu stogu talpinantis daugiau nei 40 prekybininkų, siūlančių prekių su nuolaidomis visus metus.

Taip retrospektyviai V. Minkštimienė apžvelgia keturiolikos „Outlet Park“ veiklos metų pasiekimus. Nors priežasčių didžiuotis, pasakoja ji, šiandien ne viena, bene labiausiai džiugina šio outlet centro įdirbis, pelnęs net pasaulio prekybos milžinų pasitikėjimą.

„Labai džiaugiamės turėdami vienintelę visoje Lietuvoje „Adidas“ išparduotuvę. Pastarąją tiesiogiai valdo šio prekės ženklo gamintojai Vokietijoje. „Adidas“ vadovai turi tvirtą nuostatą – Lietuvoje gali būti tik viena jų outlet parduotuvė, tuo vadovaujamasi ir daugelyje kitų šalių. Todėl be galo didžiuojamės, kad šis prekės ženklas pasirinko mus, tęsdamas jau ilgalaikę partnerystę. O geroji žinia – „Adidas“ išparduotuvė šiemet trečdaliu išaugs, išsiplės iki 700 kv. m ir lankytojams pasiūlys atnaujintą konceptą bei dar daugiau asortimento“, – sako V. Minkštimienė.

Gerų žinių, priduria ji, yra ir daugiau. Pokyčius, anot pašnekovės, suplanavo ir „Outlet Park“ lankytojų jau pamilta „Membershop“ išparduotuvė. Ji šiame prekybos centre bus perkelta į kitą vietą. Taip pat „Membershop“ outlet netrukus pristatys naują prekių atsiėmimo punktą, kuris bus integruotas į 800 kv. m išparduotuvę.

„Esame numatę ir kitų savo prekybininkų relokacijų, suplanavę nemažai atnaujinimų. Mūsų klientų laukia ir visiška naujiena Lietuvos rinkoje. Jau šį rudenį duris „Outlet Park“ atvers nauja sporto, turizmo bei laisvalaikio daniškų prekės ženklų parduotuvė“, – kalba ji.

Prekybininkų gretos didėja

Nors nuosaikus „Outlet Park“ augimas buvo stebimas kiekvienais metais, šiemet, V. Minkštimienės teigimu, prekybos centro apyvarta ūgtelėjo 7 proc., o duris čia atvėrė daug specializuotų-nišinių parduotuvių.

Pirkėjams buvo pristatyta šilkinėmis skarelėmis prekiaujanti „Donum“, Lietuvos gamintojų namų tekstilę ir patalynę siūlanti „In Umbra“. O netrukus „Outlet Park“ duris taip pat atvers nišiniai kvepalų gamintojai „Samana.lt“.

„Stengėmės nenuvilti ir tradicinių prekių gerbėjų. Prekybos centre ką tik atidaryta naujausio koncepto WAWA outlet parduotuvė, „Daniele Donati“ galanterija, išskirtinė striukių parduotuvė „Towmy“ ir ELEGANZA, savo butikiniame salone siūlanti elegantiškų prekių moterims“, – teigia „Outlet Park“ nuomos direktorė.

Gali rasti laimikį, kurio neturi kiti

Dėl visų jau minėtų priežasčių, šypsosi V. Minkštimienė, „Outlet Park“ gimtadienį švęsti nusiteikęs ypač pakiliai. Todėl, pasak jos, balandžio 11–14 dienomis atvykti į šį prekybos centrą išties verta.

„Gimtadienį pradėsime švęsti anksčiau, nuo ketvirtadienio. Orai jau šyla, tad klientai apsipirkti galės ramiai, neskubėdami, jiems tinkamiausiu laiku – darbo ar savaitgalio dieną. Srautus esame pasiruošę suvaldyti, norime visiems užtikrinti geriausias apsipirkimo patirtis. O jų pažadame su dar didesnėmis, išskirtinėmis, tik gimtadienio šventei skirtomis nuolaidos, kurios sieks iki 70 proc. beveik visam asortimentui“, – pažymi pašnekovė.

Būtent geriausi pasiūlymai, papildo ji, ir yra didžiausias „Outlet Park“ pranašumas. Nuo pat atidarymo šis prekybos centras siūlė nuolaidos prekėms ištisus metus.

„Visose outlet parduotuvėse klientai gali sutaupyti bet kada. Jiems nereikia laukti akcijų ar sezono išpardavimų, taigi lankytis verta dažniau. O čia galima rasti tokių stiliaus perliukų ar kitų prekių, kurių niekada nebuvo kitų Lietuvos parduotuvių lentynose. Mūsų partneriai bendradarbiauja su užsienio gamintojais, kolekcijas neretai perka tiesiogiai iš jų. Todėl „Outlet Park“ visada tikėtina rasti sėkmingą, unikalų ir vienetinį laimikį, kurio pavydės kiti“, – akcentuoja V. Minkštimienė.