„Baltem“ vardas Lietuvoje istoriškai pirmiausia asocijuojasi su statybų technika. Japonijos kapitalo bendrovė mūsų šalyje dar nuo 1994-ųjų atstovauja kitiems japonams – statybų technikos gamintojai „Komatsu“. Šių mašinų patikimumas, geri ir neretai patentuoti inžineriniai sprendimai ir „Baltem“ vykdomi serviso bei priežiūros darbai lėmė tai, kad Lietuvos sunkiosios statybų technikos segmente „Komatsu“ užima daugiau kaip 20 proc. rinkos – kone dukart daugiau nei daugelyje kitų Europos šalių.

„Baltem“ Vilniaus filialo pardavimų vadovas Remigijus Dermantas pasakoja, kad gera bendrovės patirtis ir reputacija statybų technikos srityje prieš kelis metus lėmė sprendimą įžengti ir į žemės ūkio segmentą. Todėl 2022 m. kompanija tapo pagrindine Europoje populiarių „Deutz-Fahr“ traktorių ir kombainų importuotoja Baltijos šalyse, o nuo šių metų pradžios – ir vienintele įgaliotąja vokiečių atstove. Per šį laikotarpį bendradarbiaudama tiesiogiai su „Deutz-Fahr“ bendrovė sukūrė aukštos kvalifikacijos agrotechnikos pardavimo inžinierių ir technikų komandą, ištobulino techninės priežiūros centrą bei išplėtojo nuosavą technikos pardavimo tinklą, tad į naująją atsakomybę „Baltem“ žiūri itin rimtai.

 Duetz-Fahr 6135 TTV

„Tokiose šalyse kaip Lenkija ar Vokietija „Deutz-Fahr“ yra populiariausių gamintojų trejetuke, todėl nematau priežasčių, kodėl kokybiška ir laiko patikrinta technika negalėtų pakartoti tokios sėkmės ir panašų klimatą bei verslo aplinką turinčioje Lietuvoje. Juo labiau, kad jau šiandien „Deutz-Fahr“ yra tarp penkių populiariausių mūsų šalies gamintojų. Patys vokiečiai tiki mūsų regionu, todėl ieškojo patikimo, visose trijose Baltijos šalyse veikiančio partnerio su gerai išvystytu pardavimų ir, svarbiausia, priežiūros tinklu, taip pat sandėliavimo ir logistikos galimybėmis. Mūsų komanda – pardavėjai, inžinieriai, mechanikai ir kiti specialistai – jau kurį laiką nuolat dalyvauja visuose mokymuose „Deutz-Fahr“ gamykloje, todėl neabejoju, kad nuo šių metų šį prekės ženklą pakelsime į naują aptarnavimo kokybės lygį“, – komentuoja R. Dermantas.

​​Visose Baltijos šalyse „Baltem“ taip pat turi 50-ies mobilių serviso autobusų tinklą, galintį itin greitai reaguoti į klientų problemas bei jas išspręsti vietoje. Tiek statybų, tiek žemės ūkio segmente „Baltem“ vadovaujasi principu, kad veikianti technika yra kertinė kliento verslo dalis, todėl siūlo tokius sprendimus kaip pakaitinė mašina atliekant garantinius remonto darbus, nemokamą įrangos transportavimą į dirbtuves, vienų metų garantiją remonto darbams naudojant originalias dalis ar greitą detalių pristatymą iki durų nusprendus mašiną remontuoti savarankiškai.

Vienas iš 50 mobilių serviso autobusų

„Mums svarbiausia – ryšys su klientų ir sklandus technikos darbas be prastovų. Iš ūkininkų girdime, kad „Deutz-Fahr“ yra geros mašinos, tačiau iki šiol rinkoje trūko dėmesio servisui ir priežiūrai. Neabejojame, kad likę vieninteliu atstovu, galėsime pritaikyti geriausias japoniškas ir vokiškas serviso praktikas. Manau, kad būtent jos daugiausia ir lemia klientų apsisprendimą“, – tvirtina R. Dermantas.

Jis atkreipia dėmesį, kad ankstesni „Deutz-Fahr“ atstovai Lietuvoje iki šiol gali turėti išparduodamų traktorių likučių, tačiau net ir jų garantiniu aptarnavimu bei atsarginėmis dalimis dabar rūpinsis vienintelė „Baltem“.

Tapusi vienintele „Deutz-Fahr“ atstove, „Baltem“ šiemet pirmąkart dalyvaus „Ką pasėsi“ parodoje, kur ūkininkus supažindins su mašinų, jų priedų ir paslaugų spektru. Interesantams „Baltem“ taip pat siūlys išbandyti „Deutz-Fahr“ įrangą savo ūkiuose, o rudenį ar kitų metų pradžioje ūkininkus planuojama pakviesti apsilankyti gamykloje Vokietijoje. „Baltem“ Lietuvoje siūlo visą „Deutz-Fahr“ mašinų spektrą – nuo 3 iki 9 serijos traktorius – bei įvairius kombainus.