Viename internetinių forumų merginos tarpusavyje dalinasi vos kelių minučių vaizdo įrašu, kuriame savo patirtimi naudojant arklių šampūną naudojasi šešiolikmetė Mišelė. Mišelė teigia, kad arkliams skirtas šampūnas maloniai kvepia, apsaugo plaukų galiukus nuo lūžinėjimo bei suteikia apimties.

Tiek informacijos užtenka tam, kad forumo merginos pradėtų skaičiuoti, kiek šampūnų reikia rezervuoti internetinėje parduotuvėje.

Užsisakyti šampūną skuba ne visos: kai kurios prašo pranešti, ar šis šampūnas tikrai daro stebuklus, visai nesidomėdamos šampūno sudėtimi. Tad netrukus atsiranda žadančių prisiminti šampūnų tikrąją paskirtį ir juos perleisti naminiams gyvūnams. Merginos ima skųstis plaukų išsausėjimu ir slinkimu, netgi padidėjusiu viso kūno plaukuotumu. Tačiau yra ir laimingųjų, kurios tvirtina, kad sulaukė tokio paties efekto kaip pirmą kartą apie šio šampūno naudojimą viešai prabilusios aktorės Sara Džesika Parker ir Dženifer Aniston: „Plaukai tapo purūs ir pasipūtę kaip arklio uodega“. Tokios diskusijos verda ir lietuviškuose forumuose.

Specialisto komentaras: tai yra nelogiška

Susidariusią situaciją komentuoja ir savo nuomonę apie gyvūnams skirtus šampūnus išsako grožio salono savininkė, plaukų priežiūros specialistė Renata Navickė.

„Lygiai taip pat mes galime plauti galvą ir su indų plovikliu – jis atlieka valomąją funkciją, nes į jo sudėtį įeina tie patys ingredientai, kurie atkabina purvą. Kalbant iš biologinės plauko pusės, žmogaus, šuns ir arklio plaukai visiškai skiriasi – skiriasi jų sudedamosios dalys. Iš principo jie yra pagaminti iš tų pačių keratinų, bet keratinai skiriasi tarpusavyje. Ir nagas, ir plaukas yra sudarytas iš keratinų, bet iš matome, kad kiekvieno žmogaus nagai ir plaukai yra skirtingi. Tas pats galioja šunims ir arkliams – tai yra visiškai kitokia substancija ir tai yra nelogiška, kad preparatas, kuris tinka gyvūnams gali tikti ir žmogui.

Kai galvojame apie šunų ar arklių plaukus, įsivaizduojame juos storus ir sveikus. Ypač tos, kurios turi ploną plauką ir kurioms nesiseka rasti sau tinkamų priemonių, mano, kad nusipirkus tokią priemonę ir jos plaukai taps tokie, kokie yra šių gyvūnų.

Šie šampūnai plaukui pakenkti negali, bet skirtingos kosmetikos kompanijos turi skirtingas formules ir skirtingus ingredientus. Todėl jeigu žmogui netiks kuri nors sudedamoji dalis, kaip ir bet kas kita tai gali pakenkti. Ypatingo ingrediento, skatinančio plaukų augimą taip pat nėra. Biotinas, kaip augalinis preparatas, gali skatinti plaukų augimą, bet jis turi atitinkamą vertę rinkoje ir nėra parduodamas už tokią kainą, kaip šie šampūnai. Kad preparatas būtų veiksmingas, jis turi turėti savo kainą.

Jeigu klientas paklaustų, kodėl tokie produktai tuomet yra pardavinėjami, aš pasakyčiau, kad rinkoje visuomet yra daugybė dalykų, kurie apgaudinėja žmones. Didžiausios kosmetikos kompanijos savo reklamoms samdo žvaigždes, nes žmonėms norisi prie jų prisiliesti, tapti jų sėkmės dalimi. Vien dėl to, kad žvaigždės reklamuoja kokį nors produktą, jis yra masiškai perkamas. Kitose šalyse ši mada jau praėjo. Moterys nusiperka, pabando ir supranta, kad nieko panašaus neatsitinka. Tai tik laiko klausimas, kada baigsis ši tendencija“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (101)