Sveikatos draudimu apdrausti ir papildomai įsigiję nuotolinių konsultacijų paslaugą „Gjensidige“ klientai galės užsiregistruoti ir tiesiogiai skambinti pasirinktam gydytojui dėl nedidelių negalavimų, rašoma pranešime spaudai.

Tai leis išvengti vizito pas gydytoją tais atvejais, kai susirgimas nedidelis arba kai reikia tik mediko konsultacijos. Profesionalūs medikai, įvertinę nusiskundimus, patars, kaip efektyviausiai gydyti dažniausiai pasitaikančias ligas, pavyzdžiui, peršalimus ar alergijas, pakonsultuos kitais medicininiais klausimais, nurodys, ar dėl sveikatos problemos būtina paciento būklę įvertinti gyvai.

„Sveikatos draudimu savo darbuotojus apdraudžiančios verslo įmonės kaip vieną iš tikslų mini būtinybę greičiau gauti gydymo paslaugas, nelaukiant ilgose eilėse medicinos įstaigose. Šiuo atveju žmogui pakaks tik paskambinti. Tokia praktika yra gana paplitusi Europos šalyse ir JAV, kur paskaičiuota, kad apie 70% visų apsilankymų pas šeimos gydytoja galima būtų atlikti ir nuotoliniu būdu. Lietuvoje tai yra naujovė“, - sakė Gjensidige“ produktų, kainodaros ir rizikos vertinimo departamento direktorius Andrius Dambrauskas.

Pasak jo, už gydytojų konsultacijas bus apmokama iš sveikatos draudimo paketo.

„Medcall“ įkūrėjas Robertas Sadovskis informavo, kad šiuo metu pacientus telefonu konsultuoja 11 šeimos gydytojų. Konsultuotis galima kalbantis telefonu arba tiesioginiu vaizdo ryšiu. Vaizdo pokalbio su licencijuotu mediku metu galima siųsti medicinos dokumentus, nupasakoti varginančius simptomus, gauti gydymosi patarimų ir kitos informacijos įvairiais sveikatos klausimais.

Medikų konsultacijų telefonu paslaugą „Medcall“ teiks klinikų tinklas „InMedica“.

„Telefonu konsultuojama lengvesnių susirgimų atvejais. Atlikus pirminę apklausą ir įvertinus paciento būklę, gydytojas pateikia rekomendacijas dėl tolesnio gydymo arba informuoja apie būtinybę atvykti pas gydytoją bei atlikti papildomų tyrimų. Tai ypač pagelbėja gripo epidemijų metu, peršalimų, alerginių susirgimų ir kitais nesunkiai diagnozuojamų negalavimų atvejais. Kartu tai apsaugo ir susirgusiųjų, ir aplinkinių sveikatą, nes gripo atveju žmogus neplatina ligos“, - pasakojo „InMedica“grupės marketingo direktorė Jekaterina Kalinienė.

Šiuo metu gydytojai telefonu rekomenduoja tik nereceptinius vaistus. Ateityje „Medcall“ paslaugos teikėjai ketina naudotis elektroniniais receptais. Tai palengvins didelius darbo krūvius turinčių gydytojų darbą ir sutrumpins pacientų eiles prie gydytojų kabinetų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)