Kennetas Waile‘as iš Misūrio universiteto teigė: „Kai žmogus susidūrė su informacija apie mirties grėsmę dėl odos vėžio, daugelis savanorių ėmė naudoti apsauginį kremą nuo saulės. Tai parodė eksperimentai. Na bet iš tiesų veikia kur kas sudėtingesnis mechanizmas.“

Kaip motyvacija informacijos apie mirtį pavidalu tampa konkrečiais veiksmais, priklauso nuo to, kokios savybės teikia žmogui pasitikėjimo. Pavyzdžiui, užtikrinti savo išvaizdos patrauklumu žmonės sužinoję apie saulės pavojų ir apie įdegio patrauklumą, kur kas rečiau pirks kremus su stipriu apsauginiu filtru, lyginant su tais, kuriems papasakos apie baltos odos grožį.

Dar vienas eksperimentas parodė: žmonės eidami per kapines išgirdo pokalbį, kaip reikia vieni kitiems padėti, o po to dažniau pakeldavo nepažįstamai moteriai rankinę negu tie, kurie tokį pokalbį girdėjo kitoje vietoje. O laboratoriniai tyrimai rodo, kad įsisąmoninus, jog mirtis anksčiau ar vėliau ateis, žmonės tapdavo kantresni, labiau užjaučiantys, taikesni ir draugiškesni.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)