Kaip atskleidė bendrovės „Spinter tyrimai“ rugsėjo mėnesį atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, svarbiausiais vaistinių pasirinkimo kriterijais išlieka mažos kainos bei galimybė gauti profesionalias konsultacijas, rašoma pranešime spaudai.

Reprezentatyvaus tyrimo duomenimis, per pastaruosius 3 mėnesius daugiausia klientų sulaukė mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ – šiose vaistinėse vaistus pirko 66 proc. gyventojų nuo 18 iki 75 metų. Antroje vietoje esančiame vaistinių tinkle vaistus per pastarąjį ketvirtį įsigijo 63 proc., trečioje vietoje – 21 proc. gyventojų.

Tarptautinės bendrovės „Nielsen“ šiemet atliktas tyrimas parodė, kad daugumai Lietuvos vaistinių pirkėjų tiesiog rūpi gauti patį geriausią pasiūlymą. 57 proc. pirkėjų tvirtina, kad žvalgosi mažiausių kainų, 27 proc. – akcijų. „Nielsen“ duomenimis, vaistinių klientams taip pat svarbu ir patogi vieta, patikimas vaistininkas, rekomendacijos bei tinkamas asortimentas.

„Spinter tyrimai“ rugsėjo mėnesio tyrimo duomenimis, vaistinės „Camelia“ pirmauja rinkoje ir pagal vaistininkų profesionalumo įvertinimą. 25 proc. gyventojų mano, jog profesionaliausiai konsultuojama vaistinėse „Camelia“, apie 20 proc. respondentų pirmenybę atiduoda antroje vietoje esančiam vaistinių tinklui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)