„Kiek nostalgiškai prisiminėme tas paauglystės dienas, kai bendravimas vyko gyvai, o ne per „Facebook Messenger“ programą, kai norint pamatyti visą draugų chebrą užtekdavo tik šūktelti kiekvienam po langais. Žvelgiant iš šono, žavi tos draugų kompanijos, kurie nejučia supanašėja – ne tik stiliumi, bet ir judesiais, eisena, kalbėsena. Naują kolekciją pavadinome „Gatvės dievai“, nes būtent jie visada atrodo ryškiai ir savitai“, – sakė prekės ženklo įkūrėjas Marius Bieliauskas.

Stilingų asmenybių unikalumą pabrėžia ir „Pando“ džinsai, apdirbti išskirtiniais džinsų efektais. Kiekvienas jų ant džinsų poros dedamas rankomis, tad nusprendę įsigyti šiuos džinsus bus tikri – tokių pačių daugiau neturės niekas.

Vasarai skirta kolekcija kurta galvojant apie laisvalaikį lauke ir vėlyvus pasimatymus su draugais vėsiais vakarais.

„Šios kolekcijos pasididžiavimas – tai technologijų susiliejimas su mada. Pristatome inovatyvius mūsų sukurtas žakardinius kamufliažo raštais austus audinius, kurie ne tik atrodo naujai, bet ir puikiai dėvisi.

Šį sezoną turime parkas su vandenį atstumiančiu paviršiumi ir prakaitą išgarinančiu pamušalu, kelnes, su unikalia liemens siuvimo techniką, kurios lygiai priglunda prie kūno. Orientuojamės į patogumą – klientai mėgsta aktyvų laisvalaikį, o darbo metu nori jaustis nesuvaržytai bei stilingai, tarsi ilsintis“, – pasakojo M. Bieliauskas.

Kolekcija atverčia naują lapą prekės ženklo istorijoje – nuo šiol ženklas koncentruojasi tik į vyrų madą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)