Jos vardas Coco ir ji yra naujausia „Instagram“ stiliaus žvaigždė. Ji drąsiai žygiuoja Harajuku gatvėmis, demonstruodama įvairius aprangos stilius, pradedant sportiniu ir baigiant ryškiu ir drąsiu.

Mergaitė fotografavosi su reperiu Tyga, buvo pakviesta į „Chanel“ stiliaus sesijas ir turi aksesuarų kolekciją, kurios pavydėtų kiekviena suaugusi moteris.

Coco mama Misato Hamamatsu „Daily Mail Australia“ pasakojo, kad jos dukters meilė madai yra kraujyje. Coco tėvams priklauso Harajaku esantis butikas „Funktique Tokyo“, kuriame galima rasti vintažinių daiktų iš viso pasaulio.

Nuo pat kūdikystės tėtis iš savo kelionių po JAV lauktuvių dukrai veždavo drabužius. „Kaskart, gavusi iš tėčio dovanų drabužių, ji būdavo labai laiminga. Taip palaipsniui išsiugdė pomėgį stilingai rengtis“, – toliau pasakoja Misato.

Tėtis vis dar dalija Coco patarimus, tačiau ši stilinga mergaitė pati renkasi ką rengtis jau nuo trejų metų. Coco stipriai veikia tai, kur ji užaugo, mat Harajaku seniai garsėja įkvepiančiu gatvės stiliumi.

„Tai aukštosios mados ir meno mišinys, jis visada keičiasi ir evoliucionuoja, – pridūrė Misato. – Ji mėgaujasi stilių įvairove.“

Vieną dieną Coco gali vilkėti „Coca Cola“ marškinėlius, sukištus į šortus aukštu liemeniu, kitą dieną žalias sportines kelnes ir rožinius marškinius, priderintus prie „Vans“ batų. Ir beveik visada turi rankinę. Tai gali būti „Ikea“ krepšys per petį, „Comme des Garçons Girl“ ar vintažinė „Chanel“ rankinė.

Misato atskleidė, kad Coco mėgsta visą stiliaus kūrimo procesą, pradedant drabužių rinkimusi ir stiliaus pasirinkimu, ir baigiant apsisprendimu kaip pozuoti. Ir visa tai įkeliama į „Instagram“.

„Coco yra tarsi mažoji madistė, – sakė Misato. – Manome, kad būtent dėl to ji sulaukė pasisekimo. Jos stilius yra labai madingas ir demonstruoja naujausius mados stilius, kuriuos nori kopijuoti ir mėgdžioti tiek suaugusieji, tiek vaikai.“

Coco „Instagram“ paskyra tapo tokia populiari, kad dabar mergaitę jau atpažįsta gatvėje, kurią ji visada vadino namais. „Ją pastebi maži japonų vaikai ir užsieniečiai, matę jos „Instagram“, – sako Misato.

Mergaitė džiaugiasi, kad ją pastebi, o sulauktas dėmesys suteikia jai daug energijos ir motyvacijos. Dabar Coco jau kviečiama į prekės ženklų pristatymus ir netgi madų šou. Tėvai mano, kad dukrai paaugus, jai leis šiais renginiais mėgautis „šiek tiek daugiau“.

Vis dėlto, Misato pripažino, kad Coco „Instagram“ jie naudoja ne kaip „verslo įrankį“, o kaip būdą supažindinti ją su pasauliu, įgyti socialinių įgūdžių.

„Kad ir ką ji norės daryti ateityje, norime palaikyti jos pačios norus“, – pridūrė mažosios madistės mama.

Akivaizdu, kad ir kokiu keliu nuspręs eiti Coco, ji tai darys stilingai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)