Naujausia prekės ženklo „Zara“ reklaminė kampanija pavadinta „Švarkas“. Jos nuotraukose modelis pozuoja tarp baltomis drobulėmis apsuktų manekenų. Ši reklamos kampanija – viena iš „Atelier“ serijos.

Socialiniuose tinkluose žmonės piktinosi „Zaros“ beširdiškumu ir nejautrumu.

Kai kurių nuomone, ištrynusi įrašus po to, kai palestiniečiai pasipiktino reklama, – kompanija tik užbėrė druskos ant žaizdos. „Boikotuokite „Zarą“! Mūsų kančios nėra jūsų estetika. Mūsų žūvantys vaikai nėra jūsų įkvėpimo šaltinis. Turėkite gėdos ir bent kiek žmogiškumo!“, – rašė vartotojas X.

Vienas vartotojas prisiminė „Zaros“ vyriausiosios dizainerės Vanessos Perilman pastabą 2021 m. ir pareiškė, kad šį prekės ženklą jau seniai reikėjo boikotuoti: „Zarą“ seniai reikėjo boikotuoti, jei to nepadarėte, dabar – metas.“

2021 m. V. Perilman įsivėlė į viešą ginčą su palestiniečiu modeliu Qaheru Harhashu, pasisakiusiu už Gazos Ruože gyvenančius žmones, skelbia NBC. V. Perilman parašė modeliui į jo instagramo paskyrą: „Gal, jei jūsų žmonės būtų labiau išprusę, jie nesprogdintų ligoninių ir mokyklų, kurias Gazoje pastatyti padėjo Izraelis.“

Ji pridūrė nepaliausianti ginti Izraelio ir pareiškė, kad mados industrijoje žmonės žino tiesą apie Izraelio ir Palestinos konfliktą: „Žmonės mano industrijoje žino tiesą apie Izraelį ir Palestiną, o aš NIEKADA nesiliausiu ginusi Izraelio, o tokie žmonės, kaip tu, ateina ir išeina. Izraelis nemoko vaikų nekęsti ir apmėtyti akmenimis kareivių, kaip jūsų žmonės“.

„Naujausia „Zaros“ reklaminė kampanija, eksploatuojant genocidą, pasinaudojant Palestinos skausmu dėl savo pelno yra pasibjaurėtina. Gėda jūsų prekės ženklui, kad taip žemai nusirito, kad godumas jums svarbiau už žmogiškumą, kad apsimetate, jog tai nežalinga. Įrašų trynimas tik skatina islamo budrumą“, – piktinosi socialiniuose tinkluose.


„Prekės ženklo „@ZARA“ naujausia reklamos kampanija – visiškai gėdinga ir negarbinga. „Zaros“ veiksmai rodo žmogiškumo nebuvimą. Palestinos skausmas – ne pardavimams. Mes palaikome Palestiną.“

Tuo metu, kai pasirodė ši žinia, „Zara“ dar nebuvo išplatinusi jokio pranešimo ar komentaro.

Tiesa, Palestiną palaikantys vartotojai boikotuoja ne tik „Zarą“. Jie boikotavo Izraelį palaikančias kompanijas – „Disney“, „Starbucks“ ir „McDonald’s“. Raginimai boikotuoti Walto Disney kompaniją pasigirdo po to, kai ji skyrė 2 mln. humanitarinei pagalbai Izraeliui po spalio 7-osios „Hamas“ išpuolių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)