Kolekciją vyrams ir moterims, kurią sudaro daugiau nei 140 modelių iš privačių prekių ženklų „Zign“, „Pier One“, „Anna Field“, „Yourturn“ ir „Even&Odd“, galima įsigyti visose 25-iose Europos šalyse, kuriose veikia platforma „Zalando“. Tai yra dalis įmonės įsipareigojimo siūlyti įvairesnių mados prekių bei sukurti įtraukesnę apsipirkimo patirtį nepakankamai atstovaujamoms visuomenės grupėms ne vėliau kaip iki 2025-ųjų.

Prieš pristatant adaptyvių drabužių liniją, įmonė atliko išsamų kokybinį ir kiekybinį klientų tyrimą keliose šalyse tam, kad galėtų geriau suprasti skirtingus asmenų, turinčių negalią poreikius ir jų patirtis renkantis drabužius. Tyrimas atskleidė, kad 1 iš 5 Europos gyventojų turi tam tikrą negalios formą ar kitokį kūno ypatumą. Tai reiškia, kad pritaikomų drabužių poreikis yra gana didelis, o net 75 % asmenų, turinčių negalią, jaučia, kad mados industrija nepakankamai tenkina jų aprangos poreikius, rašoma atsiųstame pranešime žiniasklaidai.

Kolekcija žmonėms su negalia

Pristatant šią adaptyviosios mados kolekciją siekiama atkreipti dėmesį į asmenis, turinčius laikinų ar ilgalaikių fizinių sutrikimų, pvz., turintiems judėjimo negalią, padidėjusį jutiminį jautrumą, bei į asmenis, besirūpinančius vaikais su negalia.

Pirmoje drabužių kolekcijoje pristatomi modeliai, pritaikyti asmenims, naudojantiems neįgaliųjų vežimėlius, taip pat drabužiai iš jutimiškai draugiškų audinių žmonėms, turintiems padidėjusį jutiminį jautrumą, modeliai su lengvu užsegimu bei drabužiai, pritaikyti dėvintiems galūnių protezus ar tvarsčius.

Kolekcija žmonėms su negalia

„Zalando“ moterų mados kategorijos ir privačių prekių ženklų linijos viceprezidentė Sara Diez teigia: „Mūsų siekis – tapti pirmaujančia mados ir stiliaus įkvėpimo platforma, kuri atstovautų įvairių visuomenės grupių poreikius. Matome spragą mados industrijoje ir pastebime, kad asmenys, turintys negalią neturi daug galimybių įsigyti madingų drabužių, pritaikytų skirtingiems jų poreikiams. Tikimės prisidėti prie šio iššūkio sprendimo ir pasiūlyti savo klientams platų stilingų, įvairių dydžių, pritaikomų drabužių asortimentą už prieinamą kainą ir judėti įtraukesnės mados link“.

Kolekcija žmonėms su negalia

Kuriant ir rengiant šią kolekciją įmonė glaudžiai bendradarbiavo su kūrybine agentūra „All is for All“, kurios pagrindinis siekis – padėti mados kūrėjams ir prekių ženklams būti labiau prieinamiems įvairių poreikių turintiems asmenims. Agentūros direktorė Grace Statton pabrėžia: „Be riboto asmens pajėgumo atlikti tam tikrus dalykus, negalia sutelkia žmones į bendruomenę, kuri dalinasi bendra išgyventa patirtimi, kurią reikia suprasti, vertinti ir priimti, ypač tiems, kurie neturi jokios fizinės negalios. Džiaugiamės matydami, kaip pateikiamos negalią turinčių žmonių asmeninės istorijos ir esame dėkingi už autentišką bendradarbiavimą su mumis.“

Siekiant padėti negalią turintiems asmenims atrasti, ieškoti ir rinktis iš pritaikomų drabužių asortimento bei kelti visuomenės sąmoningumą, „Zalando“ parengė adaptyviosios mados kategorijos puslapį, kuriame galima rasti visas siūlomas adaptyviosios mados prekes, kurios taip pat pažymėtos specialiu ženklinimu, nurodančiu, kurie drabužiai yra pritaikyti asmenims, turinčių įvairių poreikių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją