Vėliau, beje, Joshas batus grąžino, bet šį kartą ne apie Josho poelgį, o apie jo grobį – batus, rašo „Vogue“.

Lexus istorija tikrai galėjo prisidėti prie to, kad minėto prekės ženklo skeltanosiai bateliai dabar yra geidžiamiausia prekė visame pasaulyje. Šią išvadą sufleruoja vienos apsipirkimo platformos skelbiami duomenys. Skeltanosių pageidaujančių pirkėjų kreivė rugsėjį šoktelėjo iki 342 proc. Dėl tokio šuolio šio modelio batus tenka laikyti populiariausia preke per trečiąjį metų ketvirtį.


Iš tolo „Maison Margiela“ skeltanosiai bateliai gali atrodyti kaip klasikinis apavas: juoda blizgi oda, uždaras priekis ir žaismingas per keltį einantis dirželis. Bet iš arti jie daro kiek kitokį įspūdį ir taip, aišku, yra dėl priekyje suformuoto perskyrimo – firminio jų dizaino akcento, pristatyto dar 1988 metais. Taigi, įprastu, o juo labiau, klasikiniu šio modelio pavadinti neišeitų, todėl tikrai nenuostabu, kad jis gali ir traukti, ir atstumti. Tik ar tai blogai? Kaip sakė Lexus, žmonėms gali nepatikti šitoks stilius, bet tai ne minusas, o pliusas – stimulas nuomonių įvairovei.

Ne mažiau prieštaringų vertinimų sulaukia ir „Martine Rose“ firmos paaukštinti įsispiriami kedai su keliomis atramomis vietoje pakulnės. Įmonę įkūrusi dizainerė šį modelį sukūrė bendradarbiaudama su „Nike“. Nors jis, lygiai kaip skeltanosiai, ne visiems patinka, šį ketvirtį jo pageidauja net 70 proc. apsipirkimo platformos naudotojų.

„Martine Rose“ ir „Nike“ bendras darbas yra idealus stiliaus viražas, teigia Alexas Kessleris, Didžiojoje Britanijoje leidžiamo „Vogue“ jaunesnysis mados redaktorius. Beje, jis pats noriai avi panašaus tipo sportinius batus.

„M. Rose talentingai sugeba į gatvės madą įpinti prabangos detalių ir atvirkščiai. Štai, kodėl mane visada žavi jos kuriami modeliai“, – aiškina jis.

Penktoje populiariausių prekių sąrašo vietoje atsidūrė „Birkenstock“ sandalai, o perverti „Tory Burch“ aukštakulniai, raudonos ir baltos spalvų „New Balance“ modelis 550 bei gėlių motyvais puošti kultiniai „Prada“ bateliai yra šeštoje, aštuntoje ir devintoje vietose atitinkamai.

Akivaizdu, kad sudarytuose šio ketvirčio prekių topuose dominuoja batai. Vis dėlto galima paminėti ir kitus garderobo elementus bei aksesuarus, kurie dabar laikomi ypač madingais. Taigi, antroje vietoje – susagstomas „Miu Miu“ megztinis su atspaustu logotipu, trečioje – sudaigstyta „Cos“ rankinė, septintoje – „Loewe“ rankinė su ryškiais linkiais ir, pagaliau, dešimtoje – masyvūs „Acne Studios“ akiniai nuo saulės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją