„Mados, muzikos, šou pasaulio renginiai yra pati geriausia terpė atskleisti savitumui. Tai – erdvė, kurioje sveikintini drąsus, kūrybiški sprendimai ir provokacijos. Kaip tik: konservatyvūs ir pernelyg „teisingi“ įvaizdžiai tokiuose renginiuose gali pasimesti minioje“, – pastebėjo ji.

Pasak M. Palaikytės, sėkmingas įvaizdis – ne tik aprangos kodos išpildymas.

„Pasirinkimas turi tikti konkrečiam, individualiam žmogui. Būtent įvairovė ir turėtų būti siekiamybė.

Tam tikros provokacijos, kurios kas dieną atrodytų nepriimtinos, meno pasaulio žmogui muzikos šventės metu gali būti netgi sveikintinos. Siūlau nesistebėti tuo, kad atlikėjai ieško kūrybiškų sprendimų.

Kalbant apie provokacijas – jos sėkmingos tada, kai yra kokybiškos. Žiūrint šių apdovanojimų nuotraukas kartais pasigedau idėjos išpildymo kokybės. Pasirinkti akį rėžiantį derinį nebūtinai reiškia sėkmę.

Nuogumo tema iš principo yra pastarųjų metų mados pasaulio aktualija. Netgi kasdien dėvimos mados, o jau šou pasaulyje – ypatingai. Raudonajame kilime tai irgi atsispindėjo.

Matėme skirtingus variantus: ir sėkmingus, ir neskoningus. Bet tai irgi natūralu- sakyčiau, kad lyginant su pasaulinio lygio muzikos apdovanojimais, „M.A.M.A.“ raudonasis likimas buvo net labai sėkmingas! Žymiai daugiau puikių, įkvepiančių sprendimų nei tų, kuriems nepavyko. Sėkmingus išskyriau pasirinktose nuotraukose“, – sakė stiliaus ekspertė (stilingiausiųjų nuotraukas galite išvysti straipsnio apačioje, – Red.).

Visas ant raudonojo kilimo pozavusių svečių nuotraukas galite išvysti galerijoje:

Ji išskyrė ir didžiausias stiliaus klaidas.

„Didžiausia klaida – sąmoningas nesipuošimas šventės metu. Buvo žmonių, kurie rinkosi kasdienius drabužius, laisvalaikio tipo aprangą. Tai – nei šaunu, nei koks nors maištas. Tai – tiesiog nepagarba renginiui.

„M.A.M.A.“ yra svarbiausias muzikos pasaulio metų renginys, kuriame kuriama „black tie“ aprangos kodo tradicija, renginys vyksta nebe pirmą kartą... Jau buvo užtektinai laiko suprasti, ko tikimasi. Didžiausia klaida – tyčia nesipuošti. Man atrodo, netgi nepavykusi provokacija yra geriau nei tyčinis aprangos kodo ignoravimas“, – teigė M. Palaikytė.

Tendencijų analitikė pabrėžė, kad renginio svečiai labai stipriai prisideda prie paties renginio sėkmės.

„Jie nėra tik pasyvūs stebėtojai. Jeigu kalbame apie madą, gatvės ir stilingųjų kuriama mada pritraukia daugiau dėmesio nei scena. Todėl raudonasis kilimas ir yra toks svarbus.

Labai svarbus ir poros įvaizdis. Jeigu žmonės eina keliese, jų įvaizdžiai turi būti harmoningi: nesvarbu, ar tai romantinė pora, ar grupė, draugai, šeima.

Vyrų apranga mane pradžiugino. Smokingas dar neseniai buvo ypač retas pasirinkimas. O dabar akivaizdu, kad daug vyrų sėkmingai į drabužines įtraukė smokingus ir atrodė puikiai, nepriekaištingai. Taip pat vyrai rinkosi ir netradicinius variantus, ypač patiko drąsesni pasirinkimai“, – sakė ekspertė.

Atskirai ji aptarė ir pirmosios apdovanojimų poros – organizatorių Martyno Tylos ir Neringos Zeleniūtės – įvaizdį.

„Organizatoriai kasmet nuosekliai rodo visiems stiprų pavyzdį ir kaskart atrodo nepriekaištingai, bet kartu išskirtinai ir įsimintinai.

Šių metų Neringos Zeleniūtės suknelė buvo labai geras pavyzdys, kaip techniškai uždaras rūbas gali sukurti įspūdingą rezultatą. Kartais tobulam, moteriškumą pabrėžiančių įvaizdžiui nereikia nei nuogumo, nei plunksnų, perteklinio blizgesio ar pan. Komplimentai!“ – džiaugėsi M. Palaikytė.

Geriausi stiliaus ekspertės išskirti vakaro įvaizdžiai:

Metų muzikos apdovanojimai M.A.M.A 2022. Raudonasis kilimas
Liudas Vaisieta, Indrė Burlinskaitė
Monika Liu
Grupė "The Roop"
Jessica Shy
Daina ir Antanas Bosai su dukra Urte Magdelena
Germanas Daškevičius

Milita Daikerytė su draugu
Justė Starinskaitė
Inidė Jasnauskaitė ir Osvaldas Jonaitis
Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė
Naglis Bierancas, Lukas Gricius
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)