Pasak I. Grigalytės, kurti yra viena, bet perteikti viziją, inspiraciją yra iššūkis.Todėl didelį dėmesį skiriu kolekcijos idėjinei fotosesijai.

Savo darbą įsimylėjusi dizainerė pasakoja apie keliones, kuriose įamžino ne vieną savo kūrybos modelį.

„Pirmosios mano suknelių kolekcijos fotosesiją nusprendžiau surengti Romoje, neveltui vadinamoje amžinuoju miestu. Kadangi į šią kolekciją buvo įdėta be galo daug darbo, širdies ir idėjų, tikiu, kad ji, tikrai ilgai gyvuos!“

„Šios kolecijos fotosesija vyko ne itin sklandžiai. Mūsų kūrybinė komanda, t. y. aš, Šarūnas Daunoras ir modelis Alane Soza, buvome išprašyti iš Romoje esančios nuostabaus grožio imperatoriaus Adriano vilos (it. Villa Adriana – didžiulis romėnų archeologinis kompleksas Tivolyje, Italijoje), kurioje vyko fotosesija. Vilos sargui pasirodė, kad fotosesija per daug erotiška, grasino iškviesti policiją. Komanda dėl tokio nemalonaus incidento smarkiai nuliūdo. Tačiau per rekordiškai trumpą laiką pirmuosius darbus pavyko įamžinti nuostabiuose kadruose, kurie puikavosi įvairiuose leidiniuose“, – pasakojo dizainerė.

„Sekanti fotosesija vyko Paryžiuje. Viskas klostėsi daug sėkmingiau. Suknelės įamžintos pačioje Paryžiaus širdyje, ant labai puošnaus ir bene populiariausio miesto tilto (pr. Pont Alexandre III tiltas). Fotosesijos metu pritraukėme būrį smalsuolių, praeiviai rikiavosi aplink mus, fotografavo negailėdami pagyrų „gražu“ (pr. à partir de), „nuostabu“ (pr. Merveilleux), galbūt galvodami, jog tai – žymaus prancūzų dizainerio darbas“, – šypteli I. Grigalytė, pridurdama, kad tikisi jog vieną dieną taip ir bus.

Dizainerė neslepia, kad sau ir žmonėms dirbantiems su ja kelia aukštus reikalavimus. Didelis reiklumas ir aukšti standartai padeda lygiuotis į aukštąją madą ir siektį kuo geresnių rezultatų. „Kiekviena kolekcija stengiuosi pranokti savo pačios lūkesčius ir nors tai yra labai sunku, bet būtent toks požiūris ir lydį į sėkmę“, - teigia kūrėja.

Naujausia I. Grigalytės kolekcija skirta stilingai, moteriškai bei unikalumo ir indvidualumo ieškančiai nuotakai, kuri įamžinta Fuerteventūros saloje, esančioje vienoje iš Kanarų salų Atlanto vandenyne bei Egėjos regione, Turkijoje. Kolekcijos Vandenyno tematikos užuomina jaučiama ir modeliuose, pasirinktose audinių faktūrose, kurios persipina su krikščioniškos tematikos elementais. Keliaujant teko aplankyti nemažai įvairių šalių maldos namų, tad šiai kolekcijai inspiracijos detalių sėmiausi iš krikščionybės simbolių. Visi modeliai dekoruoti rankų darbo detalėmis, karpyto ir plėšyto audinio žvyneliais, kryžiais ir prabangiais kristalais dekoruotais kryželiais. Dizainerė kolekciją dedikuoja nuotakoms, kurios savo šventę planuoja prie žydro vandenyno, esant basomis pėdomis ir vėjo suveltais plaukais. Tačiau suknelės taip pat gali būti vilkimos ir šventėje, vyksiančioje mieste. Sukūrus kiek labiau elegantišką įvaizdį, dėvint aukštakulnius, paryškinus lūpas ryškia spalva bei holivudiniu sušukavimu, tai suteiks glamūrišką ir prabangų įvaizdį.

Galerija

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)