Mados įvykių sūkuryje atsiduriantys „Atwins“ įvaizdžio meistrai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok, išskiria 4 ryškiausias 2018 metų tendencijų kryptis: brandūs jaunuoliai ir jaunatviški vyresnieji, perregimų medžiagų triumfas, šaltų pastelinių tonų sugrįžimas ir spalvotų šukuosenų bumas, rašoma pranešime spaudai.

Brandi jaunystė, arba stilistiškai brandūs jaunuoliai, ir jaunatviški vyresnieji

2018 m. kelia naują klausimą – kiek tau iš tiesų yra metų: tiek, kiek pase, veide, drabužiuose, profesijoje, gyvenimo būde, gvildenamų temų sąraše? Kas nusako tavo amžių? Ką tavo amžius pasako apie tave?

Metų matavimo skalė blunka, nes daugybė vyresnio amžiaus žmonių šiandien yra veiklūs, entuziastingi, drąsūs, linkę eksperimentuoti, keisti, iš naujo savęs ieškoti, o jaunuoliai, dėl informacijos gausos turi beribes galimybes sužinoti, išmokti, patirti daugiau.

Ši ideologija primena vaikystę ir jos elementus, kuriuos lengvai atpažįstame ant podiumo: dailūs močiutės nėriniai, minkšti mezginiai, lengvumas ir šviesa. Gaminiuose gausu meistriško rankų darbo, lengvų formų ir tekstūrų, švelnių pastelinių spalvų. Tokius stiliaus sprendimus ant pasaulinių mados sostinių podiumų pristatė „Lov-s“, „CARVEN“ ir dizaineris Bora Aksu.
Rudens tendencijos

Slopstantis atsikartojimas, arba perregimų medžiagų triumfas

Dėl technologijų teikiamų galimybių šiandien esame daugybės įvykių stebėtojai, liudytojai, dalyviai, ekspertai. Kiekviena naujiena sulaukia daugybės atgarsių, kurie vis slopsta, kol galiausiai nutyla. Madoje ši tema pasireiškia aiškiu pradžios tašku ir nykstančia pabaigos linija, pavyzdžiui, šį efektą sukurti padeda perregimų medžiagų sluoksniavimas, kuris sulig kiekvienu persidengimu keičia ir blukina pradinio objekto spalvą.

Neatsitiktinai šiai temai perteikti pasirinkta raudona – naujienų, aktualijų ir sensacijų spalva. Šios idėjos itin ryškiai suskambėjo „GHEE LIM“, „Max Mara“ ir „Givenchy“. Sluoksniškumo ir blukimo efektą pasiekti padeda molio, plytų ir kiti atspalviai, kurie itin ryškūs „Anne Jeannin“, „Parsons“ ir „Sabrina Zeng“ darbuose.
Rudens tendencijos

Socialinis atšalimas, arba šaltų pastelinių tonų sugrįžimas

Kita išryškėjusi tema – socialinių tinklų kuriamas tikrųjų ryšių atšalimas. Karšti jausmai įgauna ramybės ir laukimo būseną, spontaniški triukšmingi susitikimai pavirsta į lėtą aplinkos stebėjimą.

Šį pasaulį apgaubusį reiškinį madoje atskleidžia šviesūs, bet šalti pasteliniai tonai, kurių dėmesio centre žydra, žalia, rožinė, sidabro pilka, kurią itin pamėgo „Phuong My“, „Sally Ann“, „Seokwoon Yoon“ savo naujausiose kolekcijose.
Rudens tendencijos

Abejonės, arba spalvotos plaukų šukuosenos

„Neabejoja tik kvailiai“ – šis posakis šiandien yra itin aktualus. Kategoriškumas yra nykstanti sąvoka. Mūsų principai slopsta sulig kiekvienu nauju informacijos pliūpsniu. Mąstau, vadinasi, esu. Esu, vadinasi, keičiuosi. Keičiuosi, vadinasi, sklaidau savo įsitikinimus ir vėl kuriu naujus.

Adidas by Rick Owens“ ir „Come Des Garcons“ naujausiuose darbuose galima pastebėti šią tematiką, o kalbant apie plaukus, šį asmens virsmą simbolizuoja aiški plaukų kirpimo linija ir iš jos kyšantys galiukai.

Šiam siluetui pabrėžti naudojami įvairaus tamsumo pilki atspalviai, kartono rusva, švelni rožinė, saulėlydžio violetinė spalvos, kurias ir „Atwins“ kūrybos genijai naudoja kolekcijoms „Propoganda“ ir naujausiai „Glitter“, dar tik laukiančiai pristatymo.
Rudens tendencijos
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)