„Naujus modelius sukūrėme ir pagaminome dar iki karantino paskelbimo, tad negalėjau net nujausti, kad vos po kelių dienų, jau būnant izoliacijoje Vilniuje, tik ir galvosiu apie tai, kaip pasiilgsiu jūros, Šiaurinio molo, prie kurio prabėgo vaikystė, ilgų pasivaikščiojimų ties mano taip mėgstama Olando kepure. Nesulaukiu, kol vėl galėsiu užlipti ant bangolaužių ir leisti vėjui pūsti tiesiai į veidą. Aišku, tam visada reikia tinkamo drabužio, todėl būtent tokių ir sukūrėme“, - pasakoja iš Klaipėdos kilęs A. Remeika.

Paskutinį kartą prie Baltijos jis lankėsi vasario pradžioje, kai siaučiant stichijai su klaipėdiete fotomenininke Cveti Zabiela prie jūros fotografavo modelius iš naujausios kolekcijos. Visi jie nors ir įkvėpti jūros, yra universalūs – tinka dėvėti ir gamtoje, ir didmiesčio gatvėse, ir laisvalaikiu, ir keliaujant į darbą biure, ir vairuojant, ir lekiant per miestą paspirtuku.

„Kuriame universalų ir funkcionalų drabužį, kurio siluetas nesensta ir kurio kokybė tokia, kad nesunešiosi ir per dešimtmetį. Nes su prekės ženklu sutinkame dėl esminio dalyko – drabužis turi tarnauti ir džiuginti ilgai, todėl nesivaikome vienadienių madų ir tendencijų, nes tai nėra nei tvaru, nei racionalu. Kuriame stilių, ne madą. Vyrai gali turėti ne vieną, galbūt du ar tris paltus, bet visus tikisi dėvėti ilgai, tikrai ne vieną sezoną, – tai faktas“, - įsitikinęs A. Remeika, žinomos iniciatyvos „Suprasti madą“ įkūrėjas ir vadovas.

Kai pernai rudenį pasirodė pirmoji bendra klasikinių, bet moderniai adaptuotų vyriškų paltų kolekcija tapo aišku – Lietuvos vyrams tokių viršutinių rūbų seniai trūko, sėkmingai kolekcija debiutavo ir užsienyje.

„Lietuvoje sukurtas ir pagamintas, iš kokybiškų audinių pasiūtas, estetiškai atrodantis produktas už prieinamą kainą – toks paltas visada ras kelią į vartotojo širdį ir spintą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, - pasakoja prekės ženklo atstovė Meda Jonaitytė. – Todėl sujungėme pajėgas su žinomu mados analitiku, vietinės mados pramonės autoritetu Arnoldu Remeika, kad tokį pat vertingą produktą sukurtume ir pasiūlytume ir vyrų auditorijai“.

Jos teigimu, kūrybinė kolaboracija su A. Remeika jau pateisino lūkesčius – pernai rugsėjį pasirodžiusi pirmoji bendra kolekcija „Essentials“ (liet. „Būtiniausieji) sėkmingai parduota, šiemet keli populiariausi modeliai perleisti iš naujo. Todėl, sako ji, abejonių dėl bendradarbiavimo tęsinio prekės ženklo strategams nekilo – kartu su A. Remeika sukurtos naujos, kiek drąsesnės ir šiltesniems orams skirtos klasikinių lietpalčių, striukių ir paltų interpretacijos.

„Džiaugiuosi, kad kartu susirinko toks profesionalus kolektyvas – be A. Remeikos prie mūsų prisijungė ir žinoma dizainerė Kristina Kruopienytė, kuri tapo nuolatine prekės ženklo komandos nare. Šios kūrėjos braižas ypatingas, o jos kūrybos gerbėjų yra visame pasaulyje. Be to, paltas – tai Kristinos kūrybos vizitinė kortelė, todėl neabejojame, kad jos aistrą šiam drabužiui jau pastebėjo ir mūsų pirkėjai – tiek vyrai, tiek moterys“, - apie kolektyvo atsinaujinimą pasakoja M. Jonaitytė.

Naujausi kolekcijos modeliai – tai pirmosios, kiek šiltesnės pernykštės kolekcijos, kurią kartu kūrė A. Remeika, K. Kruopienytė ir kiti komandos nariai, tęsinys. Šiltesnius paltus, kurie vis dar yra prekyboje, šįkart papildė lengvesni modeliai – terakotos spalvos vilnos paltas, pasaulyje sparčiai populiarėjantis vadinamasis detektyvo lietpaltis, kuris, beje, idealiai tinka dėvėti ir moterims, kiek santūresnio silueto įprastas neperšlampamas ir neperpučiamas lietpaltis, taip pat klasikinės parkos komplektas su išimamu pašiltinimu, kurį galima dėvėti kaip atskirą stilingą viršutinį rūbą. Dizaino sprendimų dėka visi modeliai itin praktiški – be išimamo pašiltinimo sukurtos ir nusegamos apykaklės, kurios gali būti skalbiamos dažniau, atskirai nuo paties drabužio.

„Matome, kad vyrams mūsų eksperimentai patinka, jie vis drąsiau praveria parduotuvės duris, auga vyriškų drabužių pardavimai ir mūsų internetinėje parduotuvėje. Be abejo, šis pavasaris yra kitoks, juntama įtampa ir nerimas, tačiau pavasaris jau atėjo, gyvenimas nestovi vietoje, visiems – tiek moterims, tiek vyrams – norisi atsinaujinti. Tik šįkart, matyt, visi norėsime investuoti į kokybišką, ilgai tarnausiantį daiktą, racionaliau planuosime pirkinius ir pirmenybę teiksime kokybei ir pridėtinei vertei“, - prognozuoja M. Jonaitytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)