Maxi dydžio ryškiai mėlyna rankinė jau spėjo užkariauti mados gerbėjų dėmesį, po to kai pasaulinio lygio mados namai „Balenciaga“ pristatė ją savo klientams. „Arena“ modelis išsiskiria savo įsimintinu dizainu, kurio, regis, nesupainiotumei su niekuo kitu. Tačiau rankinės pasirodymas viešumoje sukėlė skandalą ir netylančias kalbas.
Pastabūs žmonės atkreipė dėmesį, kad keturženklią sumą kainuojanti odinė rankinė yra kaip vandens lašas panaši į visiems prieinamą vieno didžiausio prekybos centrų „Ikea“ pirkinių krepšį, pavadintą „Frakta“, kurio kaina nesiekia nei 1 euro. Tiesa, atrasti skirtumus tarp šių, regis identiškų daiktų galima. Štai „Ikea“ krepšys yra pagamintas iš pigios polipropileno plastiko medžiagos, o „Balenciaga“ - tikros odos. Be to, „Ikea“ krepšio rankenos yra dekoruotos visiems gerai žinomu prekybos tinklo logotipu.
Naujausias „Ikea“ pranešimas spaudai trykšta ironija. Kompanijos marketingo specialistai vikriai sukurpė reklamą, kuri sukasi „Ikea“ interneto svetainėse ir socialiniuose tinklalapiuose. Reklamoje pavaizduotas ryškiai mėlynas pirkinių krepšys, o prie jo toks tekstas: „Kaip atskirti, ar „Ikea“ „Frakta“ krepšys originalus. Skaitykite sunumeruotą sąrašą: 1) Papurtykite. Jei šnara, krepšys originalus. 2) Daugiafunkciškumas. Krepšyje galima nešti žolės riedulio aprangą, plytų ir netgi vandens. 3) Įmeskite į purvą. Tikras „Frakta“ krepšys lengvai nuplaunamas su sodo žarna.“