Iš tiesų madingi drabužiai ne visada brangūs, nes dizainerių idėjas greitai pasigauna masinė rinka. O tai, kas brangu, ne visada madinga – „Loro Piana“ kašmyro megztiniai už pora ir daugiau tūkstančių egzistuoja nepriklausomai nuo mados.

Kaip ir bet kokių daiktų, madingų drabužių kaina formuojasi iš jų savikainos, antkainio už vardą ir parduotuvės antkainio (į tai įeina nuoma, atvežimas, atlyginimas darbuotojams ir t. t.). Masinėje rinkoje daiktai kainuoja brangiau, nes jie siuvami iš pigesnių medžiagų, pigesnė darbo jėga, o antkainis už vardą mažesnis. Be to, kuo didesnis tiražas, tuo parankesnės gamybos sąlygos.

Prabangūs daiktai, dizainerių kūriniai kainuoja gerokai daugiau ne tik dėl logotipo. Į jų kainą įeina išlaidos už rinkodarą – reklamos kampanijos, reklama žurnaluose ir kitur, pristatymai (išlaidos siekia 150 tūkst. dolerių), kontaktai su garsenybėmis ir t. t.

Didelė kaina ne visada garantuoja nepriekaištingą kokybę – mados namai naudoja brangias medžiagas, odą, kailius, bet siuvimo kokybė ne visada būna aukšta. Tad jei norite įsigyti ne laiko patikrintą „Dior“ ar „Chanel“ rankinę, leisti dideles sumas drabužiams verta tik tokiu atveju, jei esate tikri, kad drabužis tarnaus ne vienerius metus ir nepasens.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)