Lietuvis šeštadienį vykusiose treniruotėse iš viso įveikė 28 ratus. Greičiausiai ratą E. Riabko įveikė per 45,29 sek. (vid. greitis 131,2 km/val.). Beje, greičiausiai lietuvis plaukė pačioje treniruočių pradžioje įveikdamas 7-ajį ratą.

Greičiausias šeštadienio treniruotėse buvo norvegas Tobias Munthe – Kaasas – 43,66 sek. Antras liko Didžiausios Britanijos atstovas Owenas Jelfas (43,69 sek.), trečias – portugalas Duarte Benavente (43,84 sek.).

Iš viso klasifikuoti 23 lenktynininkai.

Šeštadienio vakarą vyks kvalifikaciniai važiavimai.

„Kvalifikacijai pasirinkau greitesnį sraigtą. Starto metu dėsiu kitą sraigtą, kuris lemia mažesnį greitį, bet didesnę dinamiką ir geresnį startą. Starto metu noriu pabėgti nuo krūvos, nes pavojingiausias yra pirmas posūkis – kai į posūkį atplaukia 20 formulių, tai incidentų tikimybė labai išauga, tuomet būna daugiausiai avarijų. Dėl to mes aukojame maksimalų greitį, bet norime turėti gerą startą“, - sako E. Riabko.

Trasa – duoklė žiūrovams

Specialistai išanalizavo visus geriausius įmanomus variantus ir sudėliojo taip, kad trasa būtų sudėtinga dalyviams ir puikiai matoma žiūrovams.

Trasa driekiasi Kauno marių įlankoje ties T. Masiulio gatve. Visi 5 posūkiai mus matomi iš abiejų žiūrovų zonų. Trasoje bus 4 kairieji posūkiai, vienas – dešinys. Pilotai trasą įveiks plaukdami prieš laikrodžio rodyklę.

Po starto sportininkai 400 m lėks tiesiai ir staigiai apsisukę įsilies į trasą ties antruoju posūkiu.

Tuomet laukia posūkis į kairę ir trumpa, vos 100 m tiesioji. Tada pilotai vėl suks kairėn, 400 m lėks tiesiąja ir suks dešinėn. Po šio posūkio vėl 210 m tiesioji ir staigus posūkis į kairę, bei 350 m tiesioji. Nuo pirmojo iki antrojo posūkio pilotai 600 m tiesiąja spaus iki dugno.

F2 lenktynininkams teks įveikti 1660 m ilgio trasą. Gliserių distancija kiek trumpesnė – 1650 m. Šios klasės laivai nesuka dešinėn ir jų trasoje liks tik kairiniai posūkiai.

Konkurencija didžiulė

Į Kauną jau atvyko 24 geriausi pasaulio pilotai iš Skandinavijos šalių, Didžiosios Britanijos, Rusijos, Vokietijos, Italijos ir net Jungtinių Arabų Emyratų.

Renginio metu be pagrindinių lenktynių, kurių metu pilotai trasą turės įveikti 80 kartų, vyks ir kitos įdomios rungtys. Viena iš jų – maksimalaus greičio siekimo rungtis, kai pilotai sieks išvystyti kuo didesnį greitį tiesiojoje.

Vandens formulių lenktynės
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)