Komandos, be abejo, leidiniui nepatvirtino tokio tarpusavio susitarimo, tačiau neslėpė, kad visų dėmesys šiuo metu yra nukreiptas į energetinių gėrimų gamintojo valdomos ekipos techniką.

„Kai kuriose srityse „Red Bull“ pasirinko kitokią kryptį. Mūsų žmonės atidžiai tai aiškinasi“, - vokiečių leidiniui sakė „Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas.

„(Ispanijoje – red. past.) „Red Bull“ padarė didelį žingsnį pirmyn pajėgumo prasme. Matėme tai penktadienį ir šeštadienį bei, Marko (Webberio – red. past.) atveju, sekmadienį“, - prancūzų „L'Equipe“ tvirtino „Ferrari“ vadovaujantis Stefano Domenicali.

„Tai atskaitos taškas mums. Turime atidžiau tai peržiūrėti ir perprasti“, - kalbėjo italas.

Anksčiau „Red Bull“ komandos greitį buvo bandoma paaiškinti tariama prošvaisos kontrolės sistema, tačiau jos naudojimo nepavyko įrodyti, tokio įtaiso buvimo fakto nenustatė ir Tarptautinė automobilių federacija (FIA).

Dabar spėjama, kad šių bolidų greičio paslaptį didžiąja dalimi sudaro žemiau nei įprasta sumontuoti išmetamieji vamzdžiai, taip pagerinant oro tėkmę automobilio kėbulo paviršiumi. Būtent šis elementas, pastebima, buvo kruopščiai slepiamas žiemos bandymų metu.

Po mažiau nei trijų savaičių vyksiančiose „Formulės-1“ lenktynėse Turkijoje „Red Bull“ turėtų būti dar greitesni. Būtent į Stambulą Adriano Newey vadovaujami inžinieriai tikisi atsivežti ortakio sistemą, kurią naudojant pasiekiamas didesnis greitis ilgose tiesiosiose.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.