S. Vettelis važiavo trečias ir stengėsi už savęs išlaikyti jį persekiojusį Romainą Grosjeaną. Pačioje lenktynių pabaigoje, vienoje iš trasos tiesiųjų, sprogo galinė vokiečio bolido padanga. Tuo pasinaudojęs R. Grosjeanas finišo liniją kirto trečias, tuo tarpu S. Vettelis liko už pirmojo dešimtuko ribos ir taškų neiškovojo.

„Kiek ratų man trūko? Nedaug. Tokių dalykų neturėtų nutikti. Jei tai būtų nutikę 200 metrų anksčiau, dabar čia nestovėčiau“, – sakė S. Vettelis.

„Nežinau kas dar turi nutikti, kad ši situacija pasikeistų. Labiausiai mane nuvylė galutinis rezultatas. Sutinku, lenktynėse visko pasitaiko. Mes buvome nusipelnę finišuoti pirmame trejete. Tačiau kaip jau sakiau anksčiau, jei tai būtų nutikę anksčiau, aš... Tai tema apie kurią jau ne kartą esame diskutavę, tačiau niekas į tai nekreipia dėmesio. Tai tiesiog nepriimtina.“

Penktadienį vykusių treniruočių metu sprogo galinė Nico Rosbergo bolido padanga. Pilotai išreiškė susirūpinimą jomis, tačiau S. Vettelio teigimu, reakcija į tai buvo tokia pati, kaip ir visada.

„Padanga galėjo būti įpjauta, nes pilotas galimai buvo išvažiavęs už trasos ribų. Tas pats š**** kiekvieną kartą. Jei Nico pasakė, kad jis nebuvo išvažiavęs už trasos ribų, reiškia taip ir buvo, kodėl jis turėtų mums meluoti? Aš taip pat nebuvau išvažiavęs už trasos ribų, tačiau padanga sprogo. Situacija nėra tokia bloga, kokia buvo Silverstoune, tačiau tai tiesiog nepriimtina.“

Nico Rosbergas ir Lewisas Hamiltonas

N. Rosbergas: susimoviau starto metu

FIA pakeitus starto procedūrą, labiausiai nuo to nukentėjo „Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas. Šiandien Belgijoje vykusias varžybas vokietis pradėjo antras, tačiau po prasto starto iš karto nusirito į šeštą vietą.

Vėliau sportininkui pavyko susigrąžinti prarastas pozicijas, tačiau N. Rosbergas taip ir nesugebėjo rimčiau pasipriešinti pergalę iškovojusiam Lewisui Hamiltonui.

„Starto metu visiškai susimoviau“, – sakė N. Rosbergas.

„Startas prastai susiklostė ir dėl to, kad turėjome atlikti du apšilimo ratus. Galų gale tai aš turėjau gerai atlikti darbą, tačiau to nepadariau. Manau, kad man reikia daugiau treniruočių.“

„Turėjau susigrąžinti prarastas pozicijas, atidaviau visas savo jėgas. Visą laiką važiavau ant galimybių ribos. Bolidas buvo puikus, pilotuoti jį buvo tikrai malonu. Lewisas puikiai atliko savo darbą, tad mano pastangų pergalei iškovoti nepakako.“

L. Hamiltonas: per anksti kalbėti apie trečią titulą

Belgijoje pergalę iškovojęs ir persvarą prieš varžovus padidinęs Lewisas Hamiltonas teigė, kad kol kas dar per anksti kalbėti apie galimybę šiemet iškovoti trečiąjį F-1 čempiono titulą.

Britas šiandien sėkmingai startavo iš „pole“ pozicijos ir kontroliavo situaciją lenktynėse. Sportininkas sėkmingai finišavo pirmoje vietoje ir dar labiau padidino persvarą prieš pagrindinius varžovus. Jei kitose lenktynėse L. Hamiltonas nefinišuotų, o N. Rosbergas nugalėtų, britas vis tiek pirmautų čempionate.

„Dabar tikrai per anksti kalbėti apie dar vieną titulą. Tačiau aš noriu iškovoti kuo daugiau „pole“ pozicijų ir paversti jas pergalėmis. Tikėkimės, kad šio savaitgalio rezultatai yra gera vis to pradžia“, – sakė L. Hamiltonas.

Britas neketina važiuoti atsargiai. Sportininkas tikisi iškovoti dar vieną pergalę ir Monzos trasoje, kur vyks kitos F-1 čempionato lenktynės.

„Dabar situacija yra visiškai kitokia nei pernai tuo pačiu metu. Pernai iš čia išvykome būdami itin prastos nuotaikos. Tačiau šį kartą galime pasidžiaugti puikiais rezultatais. Tikiuosi, kad tai tęsis ir toliau. Dabar situacija yra tikrai geresnė, daug geresnė nei buvo pernai. Vis dar manau, kad yra vietų kur būtų galima patobulėti, ypač lenktynėse. Būtent tai aš ir ketinu daryti. Tačiau šios dienos rezultatu esu tikrai labai patenkintas.“

L. Hamiltono teigimu, Belgijoje vykusių lenktynių metu jis nejautė didelio spaudimo iš varžovų pusės.

„Svarbu buvo tinkamai išnaudoti padangas. Su naujomis padangomis neskubėjau spausti, važiavau gana atsargiai. Būtent tada Rosbergui pavyko priartėti. Tačiau vėliau pradėjau spausti, bet niekada nejaučiau spaudimo ir neturėjau dėl ko nerimauti. Tempas buvo puikus, nebuvo prasmės daugiau spausti ir važiuoti ant galimybių ribos. Nebuvo jokio skirtumo kokia persvara bus iškovota pergalė. Varžybų pabaigoje Sebastianui sprogo padanga, tad buvau atsargesnis su savosiomis. Tiesiog stengiausi sėkmingai pasiekti finišą.“

R. Grosjeanas: tikėjomės finišuoti penkti

Prizinę vietą Belgijoje vykusiose F-1 lenktynėse iškovojęs Romainas Grosjeanas teigė, kad varžybų pradžioje tikėjosi geriausiu atveju finišuoti tik penktoje pozicijoje.

„Tai, kad iškovojome trečią vietą yra tiesiog neįtikėtina“, – po lenktynių sakė „Lotus“ pilotas.

„Manau, kad vakar vykusi kvalifikacija mums susiklostė labai gerai. Tačiau iškovoti tokių rezultatų lenktynėse tikrai nesitikėjome. Optimistinės prognozės mums žadėjo penktą vietą. Tačiau štai, mes finišavome treti. Manau, kad paskutinį kartą ant apdovanojimų pakylos lipau 2013 metais. Taigi, 31 lenktynės be prizinės vietos. Manau, kad atšvęsiu šį rezultatą su daug šampano.“

„Aš buvau patenkintas ketvirta vieta, tačiau mano inžinierius vis ragino mane spausti ir kovoti dėl trečios vietos. Jei ne sprogusi Vettelio padanga, jį įveikti būtų buvę sunku, bet tikrai įmanoma. Paskutiniuose ratuose maksimaliai išnaudojome savo variklį. Prie Sebastiano artėjau kiekviename rate.“

„Tai, jog jo padanga sprogo priešais mane buvo baisoka. Tikrai ne taip norėjau iškovoti trečią vietą. Tačiau kartais gyvenime viskas susiklosto palankiai. Būtent taip šiandien ir nutiko.“

V. Bottas: viskas buvo dar blogiau nei mes tikėjomės

Valtteri Bottas prarado šansą pakovoti dėl aukštos vietos Spa trasoje po pirmojo sustojimo, kai mechanikai boksuose supainiojo padangas ir uždėjo jam tris minkštąsias ir vieną vidutinio kietumo. Dėl to suomis gavo baudą pravažiuoti per techninio aptarnavimo juostą ir finišavo tik devintoje vietoje...

– Jūs gana neblogai atrodėte lenktynių pradžioje, bet po to komanda suklydo su padangomis. Kada jūs sužinojote apie šią klaidą?

– Iš pradžių aš spėjau, kad įvyko kažkokia klaida su slėgiu padangose, jausmas trasoje buvo kažkoks keistas. Po to paaiškėjo, kad man buvo uždėtos trys minkštosios ir viena vidutinė padanga. Žinoma, aš esu nusivylęs, nes galėjau užimti 5 vietą.

– O kas atsitiko starte?

– Mano pagrindinė problema buvo nepakankamai įšildytos padangos. Dėl to ratai smarkiai prasisuko ratai, pirmuose ratuose labai trūko greičio, mašina labai slidinėjo. Varžovams kur kas geriau pavyko įšildyti padangas. Bolidas Spa buvo per daug lėtas, kad galėčiau kovoti dėl pozicijų ant podiumo, bet galiausiai išėjo daug blogiau, nei mes tikėjomės.

– Ko trūksta „Williams“ bolidui? Ar tik greičio?

– Mums dar reikia ir kur kas efektyvesnės aerodinamikos. Mes dėl antrojo sektoriaus kiek padidinome prispaudžiamąją jėgą, ber galiausiai dėl to prarasdavome greitį 1 ir 3 sektoriuose. Mums nepavyko surasti tinkamo kompromiso.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.