Nors 2012 m. automobilių išmetamieji vamzdžiai turės būti montuojami viršutinėje kėbulo pusėje ir būti nukreipti į viršų, gabūs specialistai vis dar gali rasti būdų apeiti draudimą, pažymėjo patyręs britų inžinierius.

„Nemanau, kad šis klausimas išspręstas visu 100 procentų. Dėl to rengsime dar vieną Technikos darbo grupės susitikimą“, - „Autosport“ pripažino R. Brawnas.

„Manau, kad visi bando uždaryti visas įmanomas skyles, tačiau nėra jokių garantijų, kad kas nors nesugalvos būdo apeiti draudimą. Jis visai neblogas, tačiau nesakyčiau, kad šimtaprocentinis“, - teigė „Mercedes“ komandos vadovas.

„Pažiūrėsime, ar kas nors išras ką nors dramatiškai kitokio. Negaliu pasakyti, kad esu tikras dėl to, kad niekas nesugalvos kokios nors naujoviškos išmetamųjų vamzdžių išdėstymo schemos“, - pridūrė jis.

Primename, kad šiemet išmetamosios dujos daugelio komandų yra naudojamos automobilių difuzorių apipūtimui, taip padidinat šių sukuriamą prispaudžiamąją galią. Negana to, dujų srautas kuriamas net tuomet, kai lenktynininkai atleidžia akceleratoriaus pedalą – tuo pasirūpina elektroninės variklio valdymo sistemos.