„Daugiausiai atsiliepimų sulaukiame iš žmonių, besimėgaujančių lenktynėmis“, – pažymėjo prieštaringai šiemet vertinamų padangų gamintojo atstovas.

„Jei metų pradžioje būtume sakę, kad dabar turėsime penkis skirtingus laimėtojus penkiais skirtingais bolidais, tai visi būtų tik pasijuokę, kad apsirūkėme.“

„Manau, kad didžioji dauguma fanų mėgaujasi įdomiomis lenktynėmis. Visi, kurie piktinasi Maldonado pergale Ispanijoje „Williams“ (bolidu – red. past.), turėtų dažniau iškišti nosį į lauką, nes tuo buvo patenkinta visa rikiuotė. Manau, kad dauguma žmonių būtent tai ir nori matyti.“

P. Hembery nuomone, svyruojantys lenktynių rezultatai ir pasitaikantis vidutiniokų įsimaišymas tarp lyderių duos šioms komandoms naudos ir sutvirtins „Formulę-1“ apskritai.

„Yra daug komandų, kurios turi surinkti biudžetą, turi rasti rėmėjų ir įrodyti savo buvimo F-1 vertę. Jei jos gauna tokį dėmesį (po pergalės), tai yra puiku“, – teigė specialistas.

„Pergalė Ispanijoje buvo puikus įvykis „Williams“, tačiau matėme ir Malaizijoje labai gerą rezultatą pasiekusią „Sauber“ bei geras Paulo di Restos ir „Force India“ lenktynes Bahreine. Visa tai yra svarbu visoms šioms komandoms.“

Nors atskirų lenktynių rezultatai iki šiol atrodo neprognozuojami, „Pirelli“ autosporto vadovo nuomone, viso čempionato laimėtojai titulus pelnys tikrai ne atsitiktinai.

„Visą sezoną vis tiek laimės geriausi lenktynininkai, geriausi bolidai ir geriausi kūrėjai. Yra 20 lenktynių, tad taip tikrai bus.“

„Tik pažiūrėkite į šį čempionatą. Visi yra absoliučiai greta vienas kito. Žmonės to prašė metų metus. Mums tai pavyko, tačiau vis tiek yra besiskundžiančių.“

Pabaigai, P. Hembery pabrėžė, kad „Pirelli“ nenori, kad vien padangos lemtų varžybų baigtį, bei neslėpė tikėjimo, kad komandos ir lenktynininkai jau greitai perpras jų veikimą.

„Mes nenorime būti lemiamu F-1 lenktynių faktoriumi. Tai turi būti inžinieriai, lenktynininkai ir bolidai.“

„Bėgant laikui inžinieriai viską įvaldys, todėl praėjus dar kelerioms lenktynėms, viskas nusistovės.“