Kitaip nei pirmieji du komandos automobilis, šis buvo kuriamas įprastais metodais, įskaitant ir bandymus vėjo tunelyje, o ne vien tik remiantis kompiuteriniais skaičiuojamosios skysčių ir dujų dinamikos skaičiavimais.

„Marussia MR01“ tapo antru po „McLaren“ šių metų rikiuotėje su tiesa nosimi – visų kitų automobilių atveju šioje vietoje yra integruotas didesnis ar mažesnis laiptelis.

Automobilis, specialistų nuomone, atrodo gana tradiciškai. Be nosies, atkreipiamas dėmesys į gana aukštai nuo žemės pakeltą priekinį sparną bei pagaliau gale įgyvendintą „pull rod“ tipo pakabą, leidžiančią žemiau nuleisti svorio centrą ir geriau maitinti oru difuzorių.

„Marussia“ automobiliai šiemet, kaip ir pirmus dvejus metus, bus varomi „Cosworth“ motorais. Šie automobiliai bus vieninteliai be Kinetinės energijos rekuperacijos sistemų (KERS).

Automobilius pilotuos jau trečius metus komandai atstovaujantis vokietis Timo Glockas bei būsimas čempionato naujokas Charlesas Picas.
Naujas „Marussia MR01“ pirmadienį (kovo 5 d.) ir antradienį, pasinaudojant reglamente numatyta išimtimi, demonstraciniams važiavimams bus trumpai mėginamas Silverstouno trasoje.