Atskleidus automobilį iškart pastebėta, kad „Ferrari“, kitaip nei „McLaren“, pasirinko ančiasnapio formos nosį. Nors priekinė pakaba ir nėra pritvirtinta labai aukštai, F2012 nosis net dar griežčiau laiptuota nei „Caterham“ automobilio atveju.

Nors radikalių automobilio šonų, apie kuriuos buvo daug spėliota, pristatymo metu ir nebuvo išvysta, specialistai iškart atkreipė dėmesį į protingai išdėstytas išmetamųjų dujų angas ir už jų esančias kėbulo formas, kuriomis oro srautas bus nukreipiamas ant galinio sparno konstrukcijos elementų.

Naujasis „Ferrari F2012“ automobilis sukurtas vadovaujant iš „McLaren“ atėjusiam Patui Fry'ui, praėjusių metų pradžioje pakeitusiam iki tol technikos direktoriaus pareigas ėjusį Aldo Costą. Tikimasi, kad automobilis bus sėkmingesnis nei keli paskutiniai italų komandos kūriniai.

Automobilį po pristatymo buvo planuota tradiciškai išmėginti greta Maranello esančioje Fiorano trasoje, tačiau dėl prastų oro sąlygų to padaryti bus neįmanoma. Neoficialių šaltinių teigimu, trumpi automobilio bandymai gali būti surengti savaitgalį uždarame Idiada žiede Ispanijoje.

S. Domenicali: F2012 bus pergalingas nuo pat pradžių

Pristatydamas naująjį „Ferrari F2012“ automobilį komandos vadovas Stefano Domenicali užtikrino, kad jis bus pajėgus kovoti dėl pergalių nuo pačios sezono pradžios.

„Esu tikras, kad mūsų automobilis bus pergalingas nuo pat pradžių“, - pareiškė italas, neabejotinai prisimenantis prastus kelerių praėjusių metų pirmenybių startus.

„Mes praeityje daug ko išmokome ir priėmėme sunkių sprendimų, tačiau esu tikras, kad visos mūsų pastangas atsispindės šiame automobilyje“, - užtikrino jis.

S. Domenicali teigė, kad naujasis „Ferrari F2012“ nėra visiškai perdarytas – jame naujovės suderintos su anksčiau pasiteisinusiais elementais.

„Kalbant apie techninę pusę, turime daug naujovių mechanikos srityje, taip pat ir automobilio formų prasme“, - sakė komandos vadovas.

„Norėjome ir šiek tiek tęstinumo. Tikėkimės, pasieksime norimą pajėgumo lygį“.

„Darbui prie automobilio turėsime tik dvylika dienų, turėsime pasiekti ne tik patikimumą, bet ir išmėginti mums „Pirelli“ suteiktas naująsias padangas“.

Pabaigai, S. Domenicali teigė neabejojantis „Ferrari“ lenktynininkų Fernando Alonso ir Felipe Massos sugebėjimais.

„Esu tikras, kad mūsų komanda įdės visas pastangas“, - patikino italas.
„Kalbant apie Fernando, neturiu ką pridurti apie jo sugebėjimus. Praėjusiais metais, sunkiu mums laikotarpiu, jis pratęsė bendradarbiavimą daugeliui metų į priekį, kas rodo jo atsakomybės jausmą“.

„Felipe F-1 praleidau jau dešimt metų, visuomet su „Ferrari“, visuomet su mumis. Jis labai labai talentingas. Esu tikras, kad šiemet, po sunkaus praėjusio sezono, jis pademonstruos didelę vertę tiek pats sau, tiek visai komandai“, - pridūrė jis.

L. di Montezemolo: norime susigrąžinti šlovę

„Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo naujo komandos F-1 automobilio pristatymo proga išreiškė paprastą troškimą susigrąžinti praeityje ekipą supusią šlovę.

„Mes norime laimėti. Norime turėti tam tinkamas sąlygas, kaip praeityje. Mes turime visas sudėtines dalis idealiam rezultatui“, - kalbėjo italas, pats asmeniškai nedalyvavęs oficialioje ceremonijoje.

„Stefano (Domenicali, komandos vadovas – red. past.) labai sunkiai dirbo, kad būtų paruoštas automobilis ir pagerinta ekipos organizacija. Šie pakeitimai yra svarbūs ir suteikia mums galimybę turėti labai konkurencingą komandą“, - pastebėjo jis.

L. di Montezemolo patikino, kad naujasis „Ferrari F2012“ automobilis yra visapusiškai geresnis už savo pirmtaką, bei mįslingai vylėsi, kad šiemet bus išvengta ginčių dėl techninių taisyklių interpretacijų.

„Viskas buvo pagerinta. Esu tikras, kad būsime apdovanoti. Mūsų fanai ir gerbėjai nori, kad mes grįžtume į šlovę“, - kalbėjo italas.

„Esu tikras, kad artėjančiam sezonui taisyklės buvo sukurtos skaidriai. Pasitikime FIA, kad ši jas taikydama laikysis tinkamo požiūrio“, - pridūrė jis.