Ekipa, nuo praėjusių metų pabaigos prancūzų automobilių gamintojo valdoma kartu su investicine bendrove „Genii Capital“, atsinaujino visapusiškai – nauja vadovybė, lenktynininkai ir bolidų dažymas.

„Renault“ šiemet grįžta prie klasikinių savo bolido spalvų – ryškiai geltonos ir juodos. Pagrindinio komandos rėmėjo „Total“ garbei kai kurie automobilio elementai nudažyti raudona spalva. Švelnius anksčiau naudotus bruožus pakeitė griežtos grafinio dizaino formos.

Naujasis „Renault R30“ atrodo kitaip nei anksčiau pristatyti kitų komandų bolidai – automobilio nosis panaši į pernykštę ir yra nuleista žemiau nei varžovų. Tiesa, ir čia, kaip ir „McLaren“ bei „Sauber“ atveju, galime matyti peleko formos variklio dangčio ataugą.

Didelė naujiena – ir „Renault“ sudėtis. Ekipa į „Formulę-1“ atves pirmąjį sporto istorijoje rusų lenktynininką – Vitalijų Petrovą. Manoma, kad sportininko rėmėjai komandos biudžetą papildys net 10 mln. eurų (apie 35 mln. litų). Kartu su juo geltonai juodus bolidus vairuos jau patirties įgijęs lenkas Robertas Kubica, 2006-2009 m. lenktyniavęs „BMW Sauber“ komandoje.

25 m. amžiaus V. Petrovas 2006-2009 m. lenktyniavo GP2 čempionate, kur pernai užėmė antrąją vietą, nusileidęs tik Nico Hulkenbergui, šiemet atstovausiančiam „Williams“ ekipai. Rusas serijoje buvo lėtesnis už daugumą savo komandos draugų – pernai nusileido Romainui Grosjeanui, sezono viduryje perėjusiam į „Formulę-1“, o prieš tai – Lucasui di Grassi ir Giorgio Pantano.

Prieš debiutuodamas GP2, 2006 m. V. Petrovas varžėsi Italijos ir Europos „Formulės-3000“ čempionatuose, kur bendroje įskaitoje užėmė trečiąsias vietas. 2005 m. rusas triumfavo savo šalies „Formulės-1600“ ir „Lada Revolution“ pirmenybėse.

„Renault R30“, kaip ir daugumos kitų komandų bolidų, bandymai bus pradėti pirmadienį, vasario 1 d., toje pačioje Valensijos trasoje.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.