„Nežinau, kol kas per anksti apie tai kalbėti“, – atsakė vokietis, žurnalistų paklaustas apie sėkmės sekmadienį tikimybę.

„Automobilyje jaučiuosi patogiai ir jaučiuosi gana užtikrintai. Tiesiog reikia kuo labiau išnaudoti treniruočių laiką, pataikyti kvalifikacijoje ir gerai suderinti automobilį lenktynėms“.

„Viskas turi būti atlikta tobulai, kitaip nieko neišeis. Mūsų tikslas yra užlipti ant pakylos“, – kalbėjo pilotas, diktavęs tempą pirmojoje sesijoje, o antrojoje likęs ketvirtas.

„Turiu palaukti ir pažiūrėti, kokias išvadas padarysime po skaičiavimų. Atrodome neblogai, tačiau šiandien susidūrėme su šiek tiek sunkumų“.

L. Hamiltonas piktinasi padangomis

„Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas po Kinijos GP penktadienio treniruočių buvo visai patenkintas savo vairuojamu automobiliu, tačiau neslėpė kritikos „Pirelli“ padangoms.

„Dar nesu susidūręs su taip trumpai atlaikančiomis padangomis – jos tiesiog laksto gabaliukais į šalis“, – skundėsi britas, abiejose sesijose nusileidęs komandos draugui Nico Rosbergui.

„Minkštosios padangos čia – išprotėjimas. Nepanašu, kad tai tinkama rūšis šiai trasai. Nuvažiavau porą ratų ir padangos tiesiog suiro.“

L. Hamiltono išreikštai kritikai pritarė ir buvęs jo komandos draugas Jensonas Buttonas iš „McLaren“.

„Kiek pamenu, dėl padangų buvo daug skundžiamasi po praėjusių lenktynių, tačiau čia situacija dar ekstremalesnė.

Minkštosios padangos tiesiog transformuoja automobilį. Vieną ratą turi gerokai daugiau sukibimo. Vieną ratą viskas atrodo tikrai gerai, tačiau vėliau priekis ir galas ima grūdėtis ir kiekviename rate prarandi po sekundę“.

„Situacija labai sudėtinga. Nemanau, kad lenktynėse pamatysite daug greitų ratų. Manau, kad visi mes tik trumpai paspausime, ir tiek“.

„Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery nesureikšmino tokių pilotų pasisakymų, paaiškindamas, kad minkštesnės padangos bus naudojamos tik kvalifikacijoje ir varžybų pradžioje, o lenktynėse daugeliui turėtų užtekti vos dviejų sustojimų.

„Jei vidutinio kietumo padangos elgtųsi taip pat, būčiau susirūpinęs, tačiau taip nėra“.

„Ši rūšis skirta kvalifikacijai. Situacija, spėju, bus šiek tiek panaši į matytą Melburne (Australijos GP – red. past.), kur geriausios komandos dėl didžiulio pranašumo buvo priverstos kvalifikacijoje naudoti minkštesnes padangas, o lenktynėse pirmuosius sustojimus turėjo atlikti per pirmuosius dešimt ratų“.

„Kai kurios į trečiąją dalį nepateksiančios komandos startui gali pasirinkti minkštesnes padangas ir bandyti pakilti aukštyn, kol stos pirmasis dešimtukas“.

„Panašu, kad dalis lenktynėse stos du kartus, o blogiausiu atveju – tris. Viskas daugiau ar mažiau taip, kaip mes ir planavome“.