Primename, kad nuo 2014 metų autosporto karalienėje planuojama pereiti prie 1,6 l V6 variklių su turbokompresoriais. Motorų sūkiai bus apriboti iki 15 000 aps./min., kontroliuojant tiesioginį kuro įpurškimą iki 500 bar ir ribojant kuro srautą iki 100 kg per valandą. Agregatai bus sujungti su 120 kW kinetinės energijos rekuperacijos sistema galinėje ašyje.

Naujuosius motorus „Formulės-1“ komandoms ruošiasi tiekti „Ferrari“, „Mercedes“, „Pure“ ir „Renault“. Šiuo metu dviems ekipoms variklius gaminančios „Cosworth“ tolesni planai kol kas nėra aiškūs.

Neatmetama galimybė, kad sprendimas Le Mane naudoti tokio pačio standarto variklius palengvintų įžengimą į „Formulę-1“ ten dalyvaujantiems kitiems automobilių gamintojams.