Taip pareiškė ekipos technikos direktorius Jamesas Allisonas.

„Kalbant apie išmetamuosius vamzdžius, mūsų į priekį nukreipti išmetamieji vamzdžiai būtų neatitikę dabartinių taisyklių ir, bet kuriuo atveju, nepateisino mūsų lūkesčių. Su šia dalimi atsisveikiname ir periname prie visiškai naujo sprendimo“.

„Peržiūrėti ir priekinės bei galinės pakabos išdėstymai, stengiantis pagerinti aerodinamines galimybes. Priekinis sparnas yra tąsa koncepcijos, kuria vadovaujamės dar nuo tada, kai buvo paskelbtos 2009-ųjų taisyklės. Galinio sparno srityje tęsėme darbą bandydami pasiekti patenkinamą prispaudžiamosios galios gale stabilumą, tuo pačiu maksimizuodami DRS potencialą“, - sakė specialistas.

„Prieš šio automobilio dirbome ilgai ir intensyviai. Stengėmės reaguoti į besikeičiančią taisyklių padėtį, tačiau kaip gerai mums pavyko, galėsime spręsti tik tuomet, kai pradėsime bandyti automobilį. Net ir tuomet negalėsime būti tikri iki pats kvalifikacijos Melburne.“

„Praėjusių metų automobilyje buvo didelė išmetimo sistemų išdėstymo ir sprendimų sėkmingumo įvairovė. Jei paskutinė taisyklių redakcija tikrai bus sėkmingai ir išmetamųjų vamzdžių poveikis bus gerokai sumažintas, tuomet rikiuotė gali būti tikrai sujaukta“, - pridūrė jis.