Pakeista pakaba, šonai ir išmetimo sistema

Už 2013 m. „Scuderia“ automobilį atsakingas specialistas, toliau kursiantis tik 2015 m. techniką, paaiškino, kad daugiausiai pokyčių sulaukė automobilio pakaba, šonai ir išmetimo sistema.

„Taisyklės pasikeitė labai nedaug, tačiau mes vis tiek nusprendėme modifikuoti visus automobilio aspektus, pamėginti žengti į priekį visose srityse, nes manėme, kad šiuo nauju automobiliu galime išspausti ženklų pajėgumo padidinimą“, – teigė inžinierius.

„Sakyčiau, didžiausi pakeitimai yra susiję su pagerinto išdėstymo priekine pakaba ir visiškai nauja galine pakaba. Be to, mes peržiūrėjome šonų dizainą, siekdami pagerinti šios srities aerodinamiką. Taip pat iš naujo suprojektavome išmetimo sistemos išdėstymą.“

Bandymuose stebuklų nežada

Vyriausiasis „Ferrari“ automobilių kūrėjas Nicolas Tombazis iškart paragino nesureikšminti automobilio greičio kitą savaitę prasidedančiuose priešsezoniniuose bandymuose, nes techniką iki sezono pradžios dar ketinama ženkliai patobulinti.

„Pristatytoji automobilio versija, kurią naudosime pirmuosiuose bandymuose, buvo gana mažai mėginta vėjo tunelyje. Nepaisant to, tikiu, kad turėsime stiprų technikos paketą trečiajai bandymų sesijai ir pirmosioms lenktynėms“, – paaiškino specialistas.

Vėjo tunelis – trumpalaikis skausmas

Atnaujinimui uždarius „Ferrari“ vėjo tunelį Italijoje, naujajam automobiliui vystyti naudojama buvusios „Toyota“ F-1 komandos infrastruktūra Kelne, Vokietijoje. N. Tombazis pripažino, kad toks sprendimas turi trūkumų, tačiau šiuos turėtų nusverti ilgalaikė nauda.

„Visą darbą prie šių metų automobilio atliksime „Toyota“ tunelyje Vokietijoje, kol Maranelo vėjo tunelis bus tobulinamas iki tinkamo lygio. Atitarnavęs mums 12 metų šis gana paseno ir turi būti atnaujintas.“

„Būtų idealu turėti vėjo tunelį čia, ir negaliu pasakyti, kad vėjo tunelio Kelne naudojimas yra tobulas sprendimas, tačiau pasverdami vidutinio ir ilgo laikotarpio privalumus patobulinant vėjo tunelį dabar arba atidedant tai ateičiai nusprendėme, kad pasirinkta strategija yra geriausia.“