J. Neale‘o teigimu, „McLaren“ ekipa, į Belgiją atsivešianti patobulintą bolidą, sieks aukščiausių rezultatų tiek kvalifikacijoje, tiek lenktynėse.

„Kalbant apie lenktynes, jau kurį laiką turime konkurencingą bolidą. O kvalifikacijoje nusileidžiame varžovams. Galiu pasidžiaugti tuo, jog išskyrus varžybas Silverstoune, su kiekvienomis lenktynėmis žengėme žingsnį į priekį ir sumažinome atsilikimą nuo lyderių“, - kalbėjo britas.

„Kai kuriose varžybose mūsų pilotai iškovojo ne pačias geriausias startines pozicijas, bet mes dirbame ir toliau tobuliname bolidą. Artimiausioms dvejoms lenktynėms esame suplanavę keletą automobilio atnaujinimų“, - sakė „McLaren“ atstovas.

Brito teigimu, kontrastingus ekipos rezultatus kvalifikacijose ir lenktynėse lemia galinis bolido sparnas bei šių metų F-1 naujovė - DRS sistema.

„Siekiant sukurti kuo geresnį galinį sparną, negalvojama apie veikiančią DRS. Priešingu atveju sparnas nėra labai aerodinamiškai efektyvus. Privalai pasirinkti: nori prispaudžiamosios jėgos ir aerodinamiškai efektyvaus bolido ar galinio sparno su kuo mažesniu pasipriešinimu vėjui?“, - pasakojo ekipos generalinis direktorius.

„Kadangi šiuo metu manome esantys konkurencingi, skyrėme daugiau laiko DRS sistemai. Tačiau mes stengiamės patobulinti ne tik galinį sparną, bet ir kitus bolido elementus. Mūsų darbuotojai, pilotai, rėmėjai bei fanai tikisi, jog kovosime iki galo. Būtent to „McLaren“ ir siekia - iškovoti kuo daugiau pergalių likusiose sezono lenktynėse“, - pridūrė J. Neale‘as.