Deja, šis sumanymas taip ir nesulaukė visų ekipų palaiminimo.

Penktadienį vyksiančių laisvų treniruočių metu visos komandos gaus po papildomą komplektą itin kietų bandomųjų padangų. Jomis „Pirelli“ siekia paskatinti komandas penktadieniais vykstančių važiavimų metu daugiau laiko praleisti trasoje.

Be minėtų itin kietų padangų, kurios nebus pažymėtos jokia spalva, ekipos artėjantį savaitgalį taip pat galės naudoti kietas ir vidutinio kietumo padangas.

„Kadangi tai leidžia taisyklės, mes komandoms duosime papildomą bandomųjų, itin kietos sudėties, padangų komplektą, kurias bus galima naudoti pirmos laisvos treniruotės metu“, – sakė „Pirelli“ autosporto skyriaus vadovas Paulas Hemebery. - Tikimės, jog dėl jų komandos praleis daugiau laiko trasoje, ypač kai pilotuos naujokai. Žiūrovai nusipelnė matyti daugiau veiksmo“.

Ispanijos GP metu visos komandos taip pat turės progą pirmą kartą išbandyti pakoreguotas kietos sudėties padangas.

„Ispanijoje pristatysime pakoreguotas kietos sudėties padangas, savo charakteristikomis priminsiančias tas, kurios buvo naudotos 2012 metais. Šios padangos pasižymės didesniu darbinės temperatūros langu. Tai turėtų leisti komandoms naudoti įvairesnes taktikas“.

„Koreguoti kietos sudėties padangas nusprendėme po to, kai peržvelgėme pirmų keturių lenktynių metu surinktą informaciją. Mes ir toliau stengiamės pagerinti „Formulės-1“ varžybų įdomumą. Tiesą pasakius, tai jau tampa tradicija. Pakoreguotas kietos sudėties padangas pristatėme ir 2011 m. Ispanijos GP metu“.

„Tikimės, jog vidutinio kietumo padangos ir toliau išliks greitesnės. Su jomis komandos turbūt baigs kvalifikacinius važiavimus. Tuo tarpu kietas bus bandoma taupyti lenktynėms“.