Pasyvią DRS sistemą „Lotus“ ekipa pirmą kartą išbandė pernai, Vokietijoje vykusių laisvųjų treniruočių metu, tačiau lenktynėse jos iki šiol taip ir nebuvo panaudojusi.

Vakar treniruotėse išbandyta minėtoji sistema „Lotus“ pilotui turėtų leisti važiuoti greičiau ilgose tiesiosiose. Devintą starto poziciją iškovojusio K. Raikkoneno teigimu, pasyvi DRS sistema didelio pranašumo prieš varžovus greičiausiai nesuteiks. Suomis pridūrė, jog komanda neturi ko prarasti, todėl nuspręsta pirmą kartą pasyvią DRS sistemą išmėginti lenktynėse.

„Tikėjomės daugiau iš jos. Pažiūrėsime kaip ji veiks lenktynėse. Tikėkimės, kad ji padės mums važiuoti greičiau“, – kalbėjo „Lotus“ pilotas K. Raikkonenas.

„Iš naujų dalių visada tikiesi gauti daugiau naudos. Tačiau esame, kur esame, tad tikimės, jog tai mums padės judėti į priekį. Jei tokių dalykų neišbandysime, nieko apie juos nesužinosime, tad negalėsime jų naudoti. Nemanau, kad turime ką prarasti. Neišbandę nieko naujo nemanau, kad pavysime lyderius“.

Dėl ilgų tiesiųjų, Silverstouno trasa – puiki vieta išbandyti pasyvią DRS sistemą. Pastaroji pradeda veikti tuomet, kai bolidas pasiekia tam tikrą greitį. Kalbama, jog komanda iki šiol šios sistemos nenaudojo, nes nesugebėjo jos priversti tinkamai dirbti. Buvo baiminamasi, jog sumažėjus greičiui, sistema gali laiku neišsijungti. Tai sukeltų rimtų bėdų į posūky bandančiam įvažiuoti sportininkui.

Panašu, kad „Lotus“ specialistai perprato pasyvios DRS sistemos veikimą, todėl ir buvo nuspręsta ją pirmą kartą išbandyti šį savaitgalį vyksiančiose lenktynėse.