Nico Hulkenbergas ir „McLaren“ pilotas Jensonas Buttonas nuo artimiausių varžovų buvo atitrūkę 48 sekundėmis. Tačiau ši persvara ištirpo iki minimumo kuomet dėl nuolaužų trasoje buvo nuspręsta į trasą išleisti saugos automobilį. „Force India“ pavaduojantis komandos vadovas Bobas Fernley‘us mano, jog nuolaužas buvo galima pašalinti mojuojant geltonomis vėliavomis. Specialisto teigimu, saugos automobilis į trasą buvo išleistas tam, kad pagyvintų lenktynes.

„Saugos automobilio pasirodymas pirmoje lenktynių pusėje buvo tikras pokštas. Pamaniau, jog žaidžiame NASCAR. Nuolaužos galėjo būti surinktos mojuojant geltonomis vėliavomis, – sakė B. Fernley'us. - Kartu su Jensonu buvome toli atitrūkę nuo varžovų. Akivaizdu, jog toks sprendimas buvo priimtas dėl geresnio šou“.

Po pakartotino starto M. Hulkenbergas išlaikė lyderio poziciją. Tiesa, vokietis 48 rate suklydo ir į priekį praleido Lewisą Hamiltoną. Po šešių ratų, kovodami dėl lyderio pozicijos, abu sportininkai susidūrė. N. Hulkenbergas tęsė lenktynes, tuo tarpu L. Hamiltonas buvo priverstas pasitraukti iš varžybų. B. Fernley‘us nesidžiaugė ir vokiečiui paskirta pravažiavimu pro techninio aptarnavimo zoną bauda, dėl kurios sportininkas nukrito į 5 vietą.

„Nesuprantu tokio sprendimo. Važiavo „Caterham“ automobilis. Jis trukdė abiem pilotams. Lewisas nebeturėjo kur dėtis, tuo tarpu Nico stengėsi pasinaudoti atsiradusia galimybe“.

„Jie abu kovojo dėl lyderio pozicijos. Jei tai būtų buvęs neatsargus vairavimas, tada suprasčiau Nico skirtą baudą.

Žinoma, galima ginčytis, jog Nico buvo greitesnis, todėl jis galėjo palaukti geresnės progos. Sutikčiau ir su tuo. Tačiau visų pirma priekyje buvo automobilis, kuris turėjo trauktis į šalį, o nesimaišyti greitesniems pilotams. Tokiu atveju abu pilotai būtų išvengę incidento“.