Jų esmė yra ta, kad įvedamas draudimas prieš startą informuoti pilotus apie sankabos suveikimo momentą. Federacijos nuomone, turi būti tiksliai vykdomas Sportinio reglamento 20.1 punktas, kuris byloja: „lenktynininkas turi valdyti mašiną savarankiškai be pašalinės pagalbos“.

Naujoje redakcijoje FIA reikalavimas yra suformuotas taip: „turi būti garantuota, jog pilotai tik savarankiškai yra atsakingi už pasiruošimą lenktynių startui“.

Techninėje direktyvoje TD/017-15, kuri vadinasi „Starto treniruotė ir starto procedūros“ kalbama apie tai, kad nuo šiol federacija kontroliuos šio reikalavimo vykdymą tiek technine prasme, tiek ir per radijo ryšio tarp piloto ir komandos ribojimą.

Pradedant Belgijos GP etapu, sankabos suveikimo momento nebus galima koreguoti po to, kai automobilis pirmą kartą paliks garažą, kai prieš lenktynes bus atidaryta techninio aptarnavimo juosta. Be to, sistemos, padedančios pilotui nuspręsti apie sankabos suveikimo momentą, turi būti visiškai išjungtos, bet kurie mygtukai ir funkcijos, susijusios su šio momento koregavimu, turi būti neaktyvuotos.

Radijo ryšys tarp techninio aptarnavimo juostos ir mašinos bus apribotas: leidžiama lenktynininkui perduoti tik informaciją, susijusią su saugumo klausimais arba sportinio pobūdžio informaciją. Techninės informacijos aptarimas, susijęs su starto procedūra, bus uždraustas.

Išimtys galės būti daromos, kai automobiliui iškyla kritinės problemos, pavyzdžiui, praduriama padanga ar mašina kaip nors pažeidžiama, o taip pat esant būtinybei pranešti pilotui reikalavimą sugrįžti į boksus, mašinai pasitraukiant iš lenktynių ar esant ypatingai situacijai trasoje, pavyzdžiui, geltonoms arba raudonoms vėliavoms, apie starto atšaukimą, lyjant lietui, ant asfalto esant nuolaužoms ir pan. informaciją.

FIA įspėja, kad bet kokie kiti pranešimai, perduodami pilotui prieš starto procedūrą, bus traktuojami kaip Sportinio reglamento 20.1 punkto pažeidimai.