Sebastiano Vettelio inžinierius Riccardo Adami tvirtina, jog „Ferrari“ penktadienį važiuos kuo ilgesnes distancijas minkštosiomis ir itin minkštomis padangomis. Tikimąsi lenktynėse kaip įmanoma ilgiau išlaikyti padangas „darbingomis“.

„Galime paspausti savo varžovą, naudodami tam tikrą taktiką ir išnaudodami abu tipus padangų. Tam turime susikoncentruoti penktadienį“, – kalbėjo R. Adami.

Specialistas taip pat pažymėjo, kad, norint pasiekti aukštus rezultatus, bus labai svarbu kvalifikuotis aukštose pozicijose.

„Spielbergo trasa yra labai trumpa ir čia lenkti sudėtinga, todėl stengsimės kaip įmanoma geriau pasirodyti kvalifikacijoje. Jei Kanada pasižymi ilgomis tiesiosiomis, sunkiu stabdymu ir lėtais posūkiais, tai čia pirmi du sektoriai reikalauja sudėtingo stabdymo, o paskui laukia labai greiti posūkiai, kuriuos reikia įveikti apie 180 km/val. greičiu penkta pavara.“

„Ferrari“ inžinierius patvirtino, kad ekipa atsiveš atnaujintą SF15-T automobilį. Komanda tikisi tobulinti jo charakteristikas, atnaujinus aerodinamikos elementus Ispanijoje ir variklį Kanadoje.

Praėjusiose lenktynėse Monrealyje Kimi Raikkonenas ir S. Vettelis finišavo atitinkamai ketvirtoje ir penktoje vietose.