„Be abejo, žinant, kuo viskas baigėsi, tai atrodo labai lengva, ir net mano vaikai, kuriems dabar yra septyneri ir aštuoneri, galėtų priimti teisingą sprendimą“, – apgailestavo S. Domenicali. - Nuoširdžiai kalbant, pirmąjį sustojimą atlikome teisingu momentu, nes pakilome viena pozicija aukštyn, tačiau tuo metu nebuvo aišku, ar važiuosime vienu, ar dviem sustojimais, kitaip Fernando būtume trasoje išlaikę ilgiau“.

„Po to, atsižvelgdami į demonstruojamą tempą ir Fernando atliekamą padangų tausojimą, aptarėme tai su Fernando. Tuo metu atrodė, kad padangos išlaiko tempą, kurio būtų pakakę vieno sustojimo taktikai“.

„Pasiekus tam tikrą momentą, reikia rinktis vieną ar kitą sprendimą, tuo metu situacija buvo tokia, veiksniai buvo tokie, kad ta kryptis atrodė teisinga. Negaliu pridurti nieko daugiau, išskyrus tai, kad žinant, kuo viskas baigėsi, tai buvo neteisingas sprendimas. Tačiau didžiausia klaida buvo Sebastiano Vettelio neuždengimas, nes mes nesitikėjome, kad jis taip greitai pasivys arba kad padangų būklė taip staigiai kris.

Primename, kad pats F. Alonso po lenktynių tvirtino manantis, kad „Ferrari“ nepadarė taktinės klaidos, ir dėl tokios varžybų baigties apkaltino padangas, kartu pažymėdamas, kad manantys kitaip tiesiog nesupranta lenktynių subtilybių.

„Mes nusprendėme kovoti dėl pergalės ir tai nepavyko. Ne dėl taktikos, o dėl padangų dilimo. Noriu tai pabrėžti, nes rytoj žmonės, nesuprantantys lenktynių, sukels didelį sąmyšį“, – tuomet sakė ispanas. - Mes sustojome tame pačiame rate kaip Romainas Grosjeanas. Jis finišavo antras, fiksuodamas tokius pat ratų įveikimo laikus kaip Lewisas Hamiltonas. Taigi, esmė buvo ne sustojime su L. Hamiltonu ar sprendime nestoti, stojime vieną ar du kartus. Problema tame, kad R. Grosjeanas geru greičiu tomis padangomis įveikė 55 ratus, o mes – 45. Tai vienintelė problema“.