Ispanas atkreipė dėmesį, kad jo vairuojamas automobilis padangas sušildo lėčiau nei kai kurių varžovų technika, dėl ko kyla problemų šlapioje trasoje ar vėsiu oru, tačiau normaliomis sąlygomis lenktynėse padangos tarnauja ilgiau.

„Šiemet jau Monake ir čia įsitikinome, kad nesame itin konkurencingi besikeičiančiomis oro sąlygomis. O šaltu oru, kai važiuojame sausai dangai skirtomis padangomis, yra dar blogiau. Lygiai tokia pati ir „Lotus“ situacija“, – dėstė dukart pasaulio čempionas.

„Bolido filosofija pagrįsta padangų šiluma. Kai kurios komandos sugeba labai greitai sušildyti padangas, tačiau lenktynėse jos turi problemų, nes taip jas sugadina. Mūsų ir „Lotus“ situacija yra šiek tiek priešinga. Sunku suprasti to priežastis, tačiau mes esame patenkinti savo bolidu“.

F. Alonso pripažino, kad prie likimo šeštoje vietoje prisidėjo ir komandos bei jo paties padarytos klaidos.

„Pačiu geriausiu momentu mes stovėjome boksuose. Kai išvažiavau naujomis padangomis antrajam mėginimui, dešimtame posūkyje blokavau ratus ir praradau daug laiko. Iš dalies aš ir pats kaltas, kad likome šešti“.

„Kalbant apie kvalifikaciją apskritai, tokiomis sąlygomis buvo nelengva pataikyti ir labai lengva suklysti. Matėme, kai po pirmosios dalies pasitraukė konkurencingi bolidai. Matėme, kaip į sieną atsitrenkė Massa“.

Pabaigai, „Ferrari“ lyderis išreiškė viltį atsigriebti sekmadienį ir kovoti dėl pačių geriausių rezultatų.

„Mes vis dar turime galimybę rytoj kovoti dėl visų įmanomų rezultatų, jei būsime pakankamai greiti lenktynėse“.

„Esame šiek tiek nusivylę, nes manėme, kad turime labai konkurencingą bolidą, o startuosime šešti. Rytoj turime sugrįžti į teisingą kelią, pelnyti daug taškų ir pademonstruoti automobilio potencialą“.