Be to, „Ferrari“ komanda, kaip ir „Red Bull“, „McLaren“, „Mercedes“, „Renault“ ir „Williams“ ekipos gauna papildomą išmoką už pasiekimus praeityje – laimėtus čempionų titulus. Tai „Scuderia“ kraitį papildys dar 16 mln.

Po šių išmokų likęs prizinis fondas – apie 620 mln. JAV dolerių – yra skirstomas į dvi lygias dalis: viena padalinama po lygiai dešimčiai geriausių komandų (patekusių į pirmą dešimtuką bent dvejus iš trejų paskutinių metų), o kita – paskirstoma pagal šio čempionato Konstruktorių taurės įskaitoje užimtas vietas.

Taip „Ferrari“ gaus dar dvi išmokas – 31 mln. kaip pirmo dešimtuko komanda ir 40,3 mln. už čempionate užimtą trečią vietą. Iš viso italų komandai atiteks 104,6 mln.

Čempionė „Red Bull“ ekipa, tuo tarpu, už Konstruktorių taurę gaus 58,9 mln. JAV dolerių bei 31 mln. kaip pirmo dešimtuko komanda. Pridėjus dar 3,2 mln. už praeities nuopelnus, ekipa savo biudžetą papildys iš viso 93,1 mln. - daugiau nei 10 mln. mažiau už „Ferrari“ komandą.

Antrą vietą užėmusi „McLaren“, tuo tarpu, gaus 4,2 mln. už anksčiau pelnytus titulus, 31 mln. kaip pirmojo dešimtuko komanda ir 49,6 mln. už šiemet pasiektus rezultatus. Iš viso – 84,8 mln. JAV dolerių.

„Mercedes“ komandos pajamų dalis, tuo tarpu, turėtų siekti apie 68 mln., o „Renault“ (virsianti „Lotus“) – 65 mln. JAV dolerių.

Mažiausiai atiteks į pirmą dešimtuką nepatekusioms HRT ir „Virgin“ - jos turės tenkintis naujoms komandoms skiriamomis 10 mln. išmokomis.
Kita praėjusių metų naujokė – „Lotus“ (virsianti „Caterham“) – po šio sezono jau tapo tikra geriausiųjų dešimtuko nare ir galės džiaugtis net 43,4 mln. JAV dolerių kraičiu.

„Formulės-1“ prizinį fondą sudaro pajamos, gautos iš mokesčių už teisę rengti lenktynes, televizijos transliacijas bei reklamą trasose.