Tuo tarpu ekipos pačios norėjo kontroliuoti išlaidas ir grasino, jog nesutikus su jų sąlygomis jos pasitrauks iš F-1 ir įkurs alternatyvų čempionatą.

Federacija nusileido komandoms, abi šalys pasirašė naują Konkordo sutartį, tačiau kaip rodo dabartinė situacija, ekipoms iki šiol sunkiai sekasi sutarti dėl išlaidų mažinimo. Kai kurios iš jų turi rimtų finansinių problemų.

Kalbama, jog 2009 m. F-1 komandos tik grasino sukurti alternatyvų čempionatą, tačiau iš tikrųjų neketino trauktis iš F-1. D. Mackenzie teigimu, ekipos tuomet buvo rimtai nusiteikusios palikti F-1.

„Be jokios abejonės jie buvo pasiruošę sužlugdyti verslą ir iš jo pasitraukti“, – sakė F-1 akcininkės CVC vadovas D. Mackenzie.

Pastarojo teigimu, CVC anksčiau nebuvo pagalvojusi apie tai, jog gali kilti rimtų problemų su FIA.

„Po akcijų įsigijimo, iki to momento, nežinojome, jog norint pasirašyti Konkordo sutartį reikia ne tik visų komandų parašų, bet ir FIA parašo. Kaip paaiškėjo, jį gauti buvo be galo sunku.“

D. Mackenzie prasitarė, jog 2009 m. FIA vadovavęs M. Mosley nenorėjo nusileisti komandų reikalavimams ir grasino nepasirašyti naujos Konkordo sutarties. Jei federacija taip ir nebūtų pasirašiusi, ekipos būtų turėjusios visišką laisvę pasitraukti iš F-1.

M. Mosley prisipažino, jog 2009 m. buvo grasinama nepasirašyti sutarties.

„2009 m. vasarą FIA tikrai atsisakė pasirašyti sutartį“, – pasakojo buvęs FIA prezidentas M. Mosley.

„Pagrindinė priežastis, dėl kurios nenorėjome pasirašyti, buvo FIA noras sumažinti ir kontroliuoti išlaidas. Tuo tarpu didžiosios komandos siekė išlaidas kontroliuoti pačios. Manėme, jog nebus visiškai jokios kontrolės.“

„Norėjome sumažinti išlaidas, nes manėme, jog toks išlaidavimas anksčiau ar vėliau pražudys F-1. Taigi, tikrai buvo tokia situacija, jog atsisakėme pasirašyti, nes nesutarėme su komandomis dėl to, kas mūsų manymu buvo būtina.“

M. Mosley pridūrė, jog FIA ir F-1 akcininkė CVC niekada nekonfliktavo tarpusavyje.

„CVC niekada neturėjo jokių konfliktų su FIA. Jie sutiko, kad išlaidos turi būti sumažintos, taip užtikrinant čempionato ateitį. Visi sutiko, kad išlaidavimas turi būti sumažintas. Ginčai kilo dėl to, kaip tai turi būti padaryta.“

„Aš sakiau, kad FIA turi imtis veiksmų ir įvesti atitinkamas taisykles. Tuo tarpu komandos pačios norėjo su viskuo susitvarkyti. Atsirado taip vadinamas išlaidų mažinimo susitarimas (RRA). Maniau, kad tai niekada nesuveiks. Kai kurie pripažins, jog buvau teisus.“