„Esu tuo tikras (kad vietą gavau ne vien dėl rėmėjų – red. past.)“, - pareiškė lenktynininkas, anksčiau važiavęs HRT ir „Renault“ komandose.
„Jie mane tikrino įvairiausiais būdais ir iš pradžių net nekalbėjo apie rėmėjus – jie visų pirma norėjo įvertinti mano pajėgumą“, - užtikrino sportininkas.

„Jie man būtų suteikę galimybę tik tuo atveju, jei būtų buvę patenkinti mano pajėgumu. Aš atlikau kelis išbandymus ir dabar esu tikras, kad galiu pasiekti rezultatų“, - paaiškino jis.

Vyriausiojo „Williams“ veiklos inžinieriaus Marko Gillano teigimu, išsamiai buvo įvertinti kelių lenktynininkų sugebėjimai, o geriausiai komandos lūkesčius atitiko B. Senna.

„Mes atlikome išsamų kelių lenktynininkų įvertinimą ir galutinį sprendimą priėmėme remdamiesi grynu greičiu, nuoseklumu, padangų valdymu, techniniais atsiliepimais ir protiniais sugebėjimais. Taip pat, visų svarbiausia, gebėjimas daryti įtaką visai komandai“, - dėstė specialistas.

„Vertinant visas šia sritis buvo aišku, kad nors Bruno ir neturi daug patirties vienviečių automobilių lenktynėse, jis demonstruoja nuolatinį tobulėjimą ir tikrą talentą“, - pridūrė jis.

Neoficialių šaltinių teigimu, B. Sennos indėlis į „Williams“ biudžetą gali siekti net 20 mln. JAV dolerių. Brazilui pagalbos ranką ištiesė tėvynainių įmonės – minima telekomunikacijų bendrovė „Embratel“ ir naftos kompanija EBX.

Į vietą „Williams“ taip pat pretendavo joje praėjusius dvejus metus lenktyniavęs Rubensas Barrichello ir buvęs „Force India“ pilotas Adrianas Sutilas.