aA
Antradienis, sausio antroji – svarbi diena visiems Dakaro ralio dalyviams. Šią dieną šimtų sportininkų ir jų komandų narių eilė išsirikiavo prie Kaljao uosto vartų – čia po daugiau nei mėnesio pertraukos jie išvydo iš Europos dar lapkričio pabaigoje išplukdytas ir Atlanto vandenyną perplaukusias transporto priemones. Vidurdienį vietos laiku savo eilės sulaukė ir „Agrorodeo“ komanda.
Vaidotas Žala atsiėmė techniką Limoje
© Vytautas Dranginis

„Apie 9 ryto ten jau buvo didelė eilė – atrodo, visi Dakaro dalyviai suvažiavo. Dalis jų dar lagaminus tempėsi, tiesiai iš oro uosto atvyko. Pramindžikavę apie 3 valandas uosto prieigose patekom prie technikos ir galėjom ją atsiimti“, – vidurdienį vietos laiku ir jau sutemus – Lietuvos (laiko skirtumas tarp Peru ir Lietuvos – 7 valandos), pasakojo komandos vairuotojas Vaidotas Žala.

Pirmas veiksmas atsiėmus „Toyota Hilux“ automobilį ir „Scania“ sunkvežimį – bendra jų apžiūra.

„Viskas gerai – kaip palikom, taip ir radom, niekas neapgadinta. Sunkvežimis irgi puikios būklės, nereikėjo net papildomos pagalbos užvedant variklį“, – važiuodamas į vadinamąjį „nulinį“ bivuaką Limoje, kalbėjo V. Žala.

Maždaug 20 kilometrų kelias nuo uosto iki bivuako yra puiki vieta baziniam technikos testui, o komandos inžinieriai visą antradienio popietę ir dalį trečiadienio praleis papildomai ją tikrindami – šiuos „namų darbus“ svarbu atlikti iki starto. Automobilis ir sunkvežimis stovėjo apie pusantro mėnesio drėgnoje ir druskingoje vietoje, tad korozijos įtaka matoma. Be to, prieš startą naudinga peržiūrėti visus „Hilux“ mazgus.

Lenktynininkas teigė, kad taip pat svarsto apie automobilio pabandymą trečiadienio rytą – vietos visureigių entuziastai padeda Dakaro dalyviams ir organizuoja treniruotes keliose netoli Limos esančiose smėlingose vietovėse.

„Mąstome apie treniruotes trečiadienį ryte, tačiau dar nežinome, ar spėsime. Techninėje komisijoje reikia būti apie pusę šešių – turint galvoje, kad Lima yra labai užkištas miestas ir 5 kilometrus gali tekti važiuoti valandą, nenorime be reikalo rizikuoti. Matysime – jeigu spėjame, tada treniruotėje apsilankysime, jeigu ne – iš bivuako tiesiai į komisiją važiuosime. Nematau tragedijos, jeigu į testus ir nespėsime – geriau jau viską daryti užtikrintai ir neskubant, taip daug geriau išeina“, – sakė lenktynininkas.

Po techninės ir administracinės komisijų automobilis pateks į uždarą parką ir sportininkai jį vėl pamatys tik prieš startą šeštadienį.

Sausio 6 d. visi Dakaro dalyviai Limoje pervažiuos simbolinę 40-ojo ralio starto arką ir kelyje į bivuaką Piske turės įveikti 272 km. Iš jų 31 km sudarys pirmasis ralio greičio ruožas Peru smėlynuose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dakaro didvyriai prisipažino: niekur nejautėme tokio jaudulio, kurį patyrėme sugrįžus namo (60)

Dviem savaitėms automobilių sporto fanus Lietuvoje prikaustę prie kompiuterių, televizorių ir...

Dviejų valandų baudą Balys Bardauskas priėmė kaip Dakaro pamoką (3)

Dakaro ralyje vienintelis motociklininkas iš mūsų šalies Balys Bardauskas po pirmojo greičio...

B. Vanago pasitraukimo iš Dakaro akimirkos: titaniškos pastangos siekiant išlikti (64)

Techniniam gedimui ir gamtos sąlygoms užkirtus kelią įveikti trečiąjį Dakaro greičio ruožą,...

B. Vanagas: ačiū, kad buvote drauge ir atsiprašau, kad taip atsitiko (193)

Techniniam gedimui ir gamtos sąlygoms užkirtus kelią įveikti trečiąjį Dakaro greičio ruožą,...

Top naujienos

Įkalintas vilnietis prabilo apie protu sunkiai suvokiamą patirtį: buvau verčiamas miegoti su pareigūnėmis (68)

Ar gali būti, kad kalėjimų sistemos pareigūnai, siekdami sukompromituoti įkalinimo įstaigose...

Rusijos dujotiekį „Nord Stream 2“ peikianti Lietuva pati atveria duris jo rėmėjams (11)

Svarbius energetikos projektus Lietuvoje vykdanti Suomijos „ Fortum “, netiesiogiai prisideda prie...

Pokyčiai pasaulyje grasina suvalgyti kone visus norvegų sukauptus pinigus Gerovės fonde (12)

Jei pasaulis imtųsi entuziastingiau kovoti su iškastiniu kuru, Norvegijai tai kainuotų daugiau nei...

Ekspertai: kai kurie mokesčių pakeitimai verčia gūžčioti pečiais, bet statistikoje aplenksime estus (162)

Valstybės biudžetą priėmusi valdžia žada, kad 2019–ieji bus dosnūs visiems dirbantiesiems,...

Kalėdų žvaigždės: gražios, bet nuodingos

Nors dauguma puošniausiųjų karpažolių, dar vadinamų puansetijomis ar Kalėdų žvaigžėmis,...

DELFI 2018-ieji: išrinkite įspūdingiausias metų vestuves balsavimas (1)

Šie metai tapo įsimintini toli gražu ne vienai žinomai porai Lietuvoje. Galima suskaičiuoti...

Sulaikytas buvęs prosovietinės organizacijos „Jedinstvo“ lyderis Ivanovas papildyta (606)

Vilniuje antradienį sulaikytas Rusijos pilietis Valerijus Ivanovas, BNS patvirtino Generalinės...

5 populiariausi mitai apie skiepus: profesorius Usonis papasakojo, kaip yra iš tikrųjų (4)

Vakcinos laikomos vienu didžiausių šių dienų medicinos laimėjimų – jos padėjo nuo žemės...

Sabonis buvo rezultatyviausias, bet „Cavaliers“ vienu lietimu nutraukė „Pacers“ pergalių seriją

Domanto Sabonio rezultatyvumo neužteko – Indianos „Pacers“ (20-11) komanda netikėtai suklupo...

Orai bus nenuobodūs (10)

Didžioji sniego banga iš Lietuvos jau pasitraukė. Trečiadienio dieną orai išliks debesuoti,...