Šeštadienį 154 km trasą „Bahrain Raid Xtreme“ komandos lenktynininkas įveikė per 2 val. 26:17 min. ir buvo greičiausias 13-ame ralio etape.

Su „Prodrive Hunter“ automobiliu besivaržantis 48-erių prancūzas laimėjo šeštą iš eilės greičio ruožą ir tai yra naujas Dakaro ralio rekordas: iki šiol dar nė vienam lenktynininkui nebuvo pavykę fiksuoti tokios serijos.

S. Loebas laimėjo ir 4-ą greičio ruožą, o nuo 8-ojo tapo tiesiog nepralenkiamu.

Paskutinį kartą 7-is etapus per vieną ralį buvo laimėjęs Carlosas Sainzas, tą padaręs 2011-aisiais.

Tačiau net ir toks pasiekimas negarantuoja S. Loebui lyderio pozicijos bendroje ralio įskaitoje.

Situaciją kovoje dėl titulo kontroliuoja katarietis Nasseras Al-Attiyah, („Toyota“), kuris tebedisponuoja solidžia persvara prieš artimiausius konkurentus.

N. Al-Attiyah prieš S. Loebą pirmauja 1 val. 21:42 min.

Katarietis laimėjo lemtingą antrąjį etapą, kuriame S. Loebas, kaip ir Vaidotas Žala ir Guerlainas Chicheritas, prakirto visas atsargines padangas bei gaišo laiką laukdamas naujos padangos.

Pirmoje ralio pusėje solidžią persvarą įgijęs katarietis paskutiniuose etapuose be reikalo nesiplėšo ir nerizikuoja.

Paskutinių greičio ruožų lyderiui vos po kelias minutes pralaimėdamas 52-ejų katarietis išsaugo solidų pranašumą ir turi puikias galimybes apginti 2022-aisiais iškovotą Dakaro titulą.

Tai būtų penktoji N. Al-Attiyah iškovota Dakaro beduino statulėlė.

Sekmadienio 136 km greičio ruože jam belieka ramiai pasiekti finišą ir neiššvaistyti virš 80 minučių siekiančią persvarą.

Galima priminti, kad su „Prodrive Hunter“ automobiliu ralyje varžosi dar prancūzas Guerlainas Chicheritas, kuris bendroje įskaitoje užima 11-ą vietą.

Su „Prodrive Hunter“ varžėsi jau iš ralio iškritę Orlando Terranova bei Vaidotas Žala.

O. Terranova iš ralio traukėsi dėl sveikatos problemų, V. Žala – dėl subyrėjusios pavarų dėžės.

Ir techninės automobilio bėdos ne kartą lydėjo lietuvį. Antrame etape ant priekinės apsaugos nukrito reduktorius. Po šio techninio gedimo V. Žala nebaigė šio greičio ruožo ir iš esmės krito iš kovos dėl aukštesnių pozicijų ralyje.

Ketvirtame etape „Teltonika Racing“ komandą pavedė automobilio amortizatoriai, vos 40 km nuvažiavęs duetas dar kartą nebaigė greičio ruožo.

10-ame etape V. Žala su P. Fiuza finišavo su tamsa: po smūgio į duobę už kopos lūžo automobilio šakės (priekinė kairė apatinė ir viršutinė). Komandą gelbėjo pagalbos sunkvežimis.

11-as greičio ruožas tapo paskutinis „Teltonika Racing“ komandai šiame Dakare, kuomet po subyrėjusios pavarų dėžės komanda nesulaukė techninės pagalbos ir teko sudėti ginklus šiame Dakaro ralyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją