Pasikartojančios techninės problemos šiemet B. Vanagui sugriovė visus užsibrėžtus tikslus. Rodydamas stabilumą ir gerą greitį, lietuvis trijuose etapuose turėjo stovėti ir aušinti perkaitusį kuro siurblį pro šoną lekiant kitiems lenktynininkams.

B. Vanagas liejo apmaudą ir teigė, kad dabartinis jo „Oscar“ automobilis toks pat pavargęs ir sulūžęs kaip ir jis pats ir teigė, kad kitąmet nebevažiuos šiuo automobiliu.

„Ieškosime automobilio, kuris leis kautis dėl aukštų pozicijų. Pirmiausia kalbėsime su „Mini“ ir BMW gamintojais. Mums reikia technikos, su kuria žinotume, kaip dirbti“, – pasakojo lenktynininkas.

B. Vanagas teigė, kad labiausiai nori „Mini“ automobilio, bet jį gauti šansai yra minimalūs, todėl bandys ir kitas alternatyvas.

„Iš principo „Mini“ ir BMW yra vienas ir tas pats automobilis. Aišku, naujausio „Mini“ automobilio neįpirksime net geriausiomis sąlygomis, tad kalbėsime apie senesnę specifikaciją arba pirksime BMW“, – kalbėjo B. Vanagas.

Lenktynininkas taip pat neatmeta „Toyota Hilux“ ir „Ford Ranger“ variantų. Pastarasis automobilis tik šiais metais startavo ralio maratonų varžybose, tad dar gali pažerti įvairių netikėtumų, tačiau B. Vanagas jame mato potencialą ir yra linkęs rizikuoti.

Automobilis Dakaro ralyje yra pagrindinė, bet ne vienintelė sėkmės sudedamoji. Nepriekaištingas mechanikų darbas taip pat daug ką reiškia. Gamyklinės komandos šią dalį išdirbusios idealiai. „Mini“ komanda turi dvi mechanikų pamainas, ji niekada nepritrūksta atsarginių dalių. Lenktynininkas teigė, kad idealiausia būtų tapti gamyklinės komandos nariu.

„Viskas dar derybų klausimas, bet nusipirkti vietą galima beveik kiekvienoje gamyklinėje komandoje. Priklauso tik sąlygos. Kuo esi geresnis vairuotojas, kuo esi jiems įdomesnis, tuo tai padaryti pigiau“, – kalbėjo B. Vanagas.

Šiemet lenktynininkas Dakare startavo versdamasis pusantro milijono litų biudžetu. Startuoti „Mini“ komandoje kainuotų tiek pat, bet jau skaičiuojant eurais. B. Vanagas įsitikinęs, kad lietuviams ši kaina būtų mažesnė, tačiau biudžetą reikėtų vis tiek padidinti.

„Resursų Lietuvoje tikrai dar yra. Aš manau, kad neatlikome viso darbo iki galo, ir galime surinkti didesnį biudžetą. Tiek šiemet, tiek pernai parodėme, kad susidomėjimas šiuo projektu yra didžiulis. Dabartiniai rėmėjai yra patenkinti ir neketina trauktis“, – kalbėjo B. Vanagas.

Pasak jo, kuo daugiau investuoji, tuo daugiau gauni ir grąžos.

„Lenktynės yra verslas. Mūsų partneriai gauna labai daug žinomumo, daug naudos, galime ieškoti ir naujų. Ir nebūtinai apsiribosime Lietuva“, – sakė B. Vanagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (85)