Tačiau yra viena vieta, kur smalsuoliai gali ligi soties spoksoti į apnuogintą maratono lyderių geležį. Praėjusių metų Dakare pasiūlę savo paslaugas ir sulaukę palankių įvertinimų 2015-aisiais sportinių automobilių, motociklų, keturračių ir sunkvežimių švara sutiko pasirūpinti „Karcher“.

Trijuose bivakuose – „Villa Carloz Paz“, „Iquique“ bei „Rosario“ – šios kompanijos atstovai Argentinoje ir Čilėje įrengė mobilias plovyklas, kuriose iš trasos grįžusius automobilius komandų mechanikai gali nuplauti naudodami profesionalią aukšto slėgio įrangą. Atlikti šias procedūras būtina, nes kitaip meistrų darbas tikrinant mašinų būklę po dienos išbandymų taptų velniškai sudėtingas ar netgi išvis neįmanomas.

Šįkart po ekspedicijos į Boliviją, kur maratono dalyviai pateko į stiprią liūtį, o vėliau pralėkė garsiuoju druskos ežero (Salar de Uyuni) paviršiumi visureigiai buvo apaugę nerealiu sūraus purvo sluoksniu. Norint jį ištaškyti iš visų konstrukcinių užkaborių, mašinos yra priverstos nusimesti siluetą kėbului suteikiančius panelius iš anglies pluošto ar tvirto, tačiau lengvo plastiko.

Kai pamatai tokį išrengtą automobilį, žiūrėdamas į sudėtingą vamzdelinę konstrukciją kurį laiką negali susigaudyti, kas lepinasi švaros procedūromis – „Toyota“, „Mitsubishi“, „Ford“, „Volskwagen“, „Renault“ ar „Nissan“. Tiksliau, tokius prekinius automobilių pramonės ženklus reklamuojantys automobiliai. Štai kaip viskas atrodo iš arti.

Visą informaciją apie tai, kaip Lietuviams sekasi Dakaro ralyje sekite N40 vyrų autoklubo tinklapyje bei socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!